pe furis

de fapt nu pe furis ci in plina vedere.

Am revenit din evacuare, am plecat din baltimore duminica pe la amiaz, am ajuns acas pe la 4 dupa masa. Ba, orasu l-am gasit exact cum l-am lasat, ba chiar mai mult casa a fost exact la fel, ba chiar si mai mult, sper surprinderea mea vasele nespalate erau tot in chiuveta. Io care trageam sperante ca le-o fi  spalat uraganul cu nume de telenovela. Nici vorba.

Detalii despre evacuare si chestii alta data cand o sa am timp si chef de un post, bineinteles, detaliat.

Pe acasa nu mai este net de furat de la vecini, probabil s-au prins ca aveau o capusa pe linie si l-au taiat. Deci, revenim la mc. Asta insemnand ca o sa lipsesc motivat o buna perioada da de scris o sa scriu si postez post-festum.

cam atat, ca mi se incalzeste cocacolaua.

0cra2 va saluta.

10 thoughts on “pe furis

  1. deci, după cum vezi, nici uraganele nu mai sunt ce-au fost…adevărul este că Irene, dacă tot are nume de gfospodină putea să-şi sumetece mânecile şi să spele farfuriile alea…
    dacă voi avurăţi uragane io avusăi parte, aseară, de un cutremuraş, deh, stau în Vrancea…partea ciudată este că eu am simţit cutremurul dar am dat vina pe ţuică…vezi, aşa dăm mereu vina pe cei nevinovaţi !
    deci, dacă uraganul nu ţi-a produsără mari emoţii, fii bărbată, Zoe, bifează “uragan” şi aşteaptă ce ne-o mai oferi viaţa !

    1. tigani? ce-s aia? Chiar ieri un slovac ii arata unuia din managerii nostri ce fac tiganii prin europa la care americanu nostru zice : “Aici, nu s-ar [putea intampla asa ceva. S-ar aduna o multime de red-necks si intr-o noapte i-ar impusca pe toti dupa care le-ar da foc. ” Si nush de ce…da il cred. Si inca ceva….pe de o parte is de acord.

      1. buei, îmi pun în cap toată societatea civilă cu ceea ce afirm io, aici…io aş fi de acord ,pe toate părţile ,să-i dilească pe ţiganii şmenari, cocliţi, cerşetori, hoţi şi mai ştiu io cum! da’ pe toţi, vere ! şi, dacă le mai rămân cartuşe, să dea şi prin românii de corespund la ce am descris io, mai sus !

Leave a comment