uraganul Irene

Update 4: M-a intrebat madama unde e update #1. Raspuns: Nu exista, io-s #1.Bine, nu mi-a venit asta pe moment da m-a plesnit dupa vro 5 minute replica asta geniala. muahahahahahha. Dupa cum se observa o ducem bine aci. Am jucat folbal cu niste romani, ucrainieni, moldoveni, jamaicani si turci. Ne-au batut ucrainienii de ne-au ascultat cu urechea. La un moment dat m-am mutat FC Dnpetrpetrovsk ca or ramas far un jucator si am vandut meciu pe o bere. double muahahahahahahah

Update 3:  Se pare ca deja panarama a inceput sa loveasca coasta Carolinei. In fine,prietene, organizarea lu baietii astia e incredibila. Ia ganditi-va ce s-ar fi intamplat in romania in cazul unei situatii de genu. Aici, miercuri seara nu era nici o stare de urgenta, nici o grija, nimic. Joi dimineata la 8 a fost declarata starea de urgenta si la 8 juma a fost hotarata evacuarea insulei, incepand cu studentii straini. La 10 a plecat primul autobuz catre baltimore iar drumu a durat 3 ore. Deci baietii astia de la universitate au avut 5 ore sa scoata din depozitele FEMA(chestia care se ocupa cu situatiile de urgenta la ei) ~1400 de paturi, sa aduca tone de mancare, apa, paturi, prosoape, chestii de igiena personala, sa organizeze zona de dormit, zona de mancat si alte d-astea. Totul a decurs perfect si nimeni nu are nici macar un motiv de plangere. Evident, in afara de niste romani(3 pzde si un kkt) care ei nu dorm pe paturi pliante si nu mananca mancare de asta si nici de stat in sala asta nu poate fi vorba pentru ca parchetu miroase ciudat. Deci pretentiosii au plecat sa doarma la hotel, ca e numa $40/noapte.  Is multi romani aici, da si mai multi moldoven. Nu-mi fac treaba cu nici unu. pur si simplu nu vreau.

Update 2: Ieri pe la 2 p.m.  am plecat din Ocean City, cu autobuzele orasului, ne-au dus pe un stadion unde am halit ceva si baut apa pentru ca mai apoi sa ne urcam in alte autobuze cu directia Baltimore. Pe la 9 seara am ajuns in Baltimore la Townson University unde ne asteptau vro 1400 de paturi in doua sali de sport gigantice. Avem mancare, apa, si de vro juma de ora internet la discretie desi prizele is insuficiente si dureaza un secol pana iti infigi electronicul in una.Se pare ca o sa stam aci o vreme pana trece uraganul. Ocean City o sa fie inchis azi la 5 PM, politia o sa mearga din usa in usa sa verifice daca toata lumea a fost evacuata. Uraganul Irene a pierdut din putere, acu fiind doar de categoria 2 urmand sa ajunga la categoria 1 probabil maine. Speram la cat mai putine pagube in statiune penca io vreau sa mai muncesc. Gata pentru moment. O sa mai revin cu detalii.

Din mijlocul situatiunii transmit in direct. Azi de cu zor dupa ce am ajuns la lucru am primit vestea sub forma unei hartii care zicea: Emergency state has been declared, all students must leave the city. Dupa noi, o sa-i evacueze si pe rezidenti. Deci noi ca niste copii cuminti dupa ce am cantarit pret de vro 3 ore daca respectam ordinul sau nu ne-am hotarat sa plecam. Pana mea, un uragan de gradul 2 cu vanturi de 160 km/h pare o treaba serioasa pe care nu vreau sa o traiesc intr-o casa din carton veche de 35 de ani.

Drept urmare, acu suntem in caminu cultural de aci in asteptarea autobuzelor care or sa ne duca in Baltimore, la un adapost crucea rosie. Imi pare sincer rau ca plecam, chiar vroiam s-o vad pe panarama asta live.

Daca e vreun jurnalist ce vrea live coverage de aci ma poate contacta, o sa-i dau numaru meu. Evident dupa ce sare cu niste cash, ca nici un senzational nu vine gratis.

Urmeaza updates.

 

5 thoughts on “uraganul Irene

  1. frate, da-i in bibici pe americani, steaua a facut 1-1 la TSKA Sofia si s-a calificat ! chiar e bine ca americanii sufera un pic, ‘tu-le muma-n coor !!!

    • Prietene, mi se rupe de americani. Problema e ca is io aci, deci e cam greu cu datul. Si sincer, imi doream sa o ia steaua si sa o suga, asa original.

Comments are closed.