Sunt un gigel mandru

Is mandru ca am mers pana la Zolty ca sa-l ajute si mainile mele cu ceva. N-am pus io mâța in mustați da am tras-o de coada putin. Am mai batut si niste dibluri intre timp, tras adezivu peste placi, tras plasa si adeziv peste placi si cam atat ca a venit ora 6 si a trebuit sa iau microbuzu catre sighiu. Cu putin noroc ne vom reintalni in primavara la consolidarea fundatiei.

Cel mai important pentru mine e ca am cunoscut oameni mari si facut noi preteni: Zolty si Andrei, fratele lui; Zamfir; Groparu; Dragos; Cosmin; Ulise si pe vecinu ala mic de 6-7 ani care ne-a tinut o prelegere intru invatarea maghiarei 🙂

Am aparut si in presa si avem si poze. Gasiti astea la Zamfir pe blog daca vreti sa vedeti cum curgeau sudorile pe noi.

Numa bine.

17 thoughts on “Sunt un gigel mandru

  1. Dincolo de faptul că îmi displac expresii precum cea folosită ca titlu, şi eu sunt bucuros că te-am cunoscut!
    Ghionionul tău a fost că fanfara a ştes-o şi ne-a furat şi covorul roşu şi, astfel, te-am primit doar în bălţile de pe marginea drumului “naţional” şi European”.
    Ne-am bucurat şi noi să te cunoaştem şi îţi mulţumim pentru onoarea ce ne-ai făcut, cu prezenţa şi cu munca!
    Promitem că, dacă vei veni la Primăvară, vom ordona tuturor florilor să înflorească pentru tine! Poate, îţi găsim şi o unguroaică!

    • Fiind vorba de o cauza nobila si asa am facut o schimbare de titlu, cam aveai dreptate. Data viitoare aduc niste rachiu, sa vezi cum sta fanfara cu sufletu la gura pan vin, pentru covor aduc niste Biocarpet. Da, am auzit ca unguroaicele is tare faine numa ca am deja o romanca tare faina 🙂

  2. Jos palaria pentru Intreaga echipa ce a ajutat ! Numai respect pentru astfel de oameni.Zolty , sper sa iti fie bine.Nu ma pot imiplica in nici un fel pe plan financiar dar presupun ca moral iti pot ura multa sanatate si viata lunga alaturi de astfel de oameni.

  3. acum, la a 6-a recitire (că’s de-ăla de prind greu! da’, uit … şi mai greu!) am observat că vorbeşti despre sudori. Alea te-au trecut numa’ când ai văzut bruneta din vecini. Te-or trecut sudorile că erai cu gletiera în mână şi aia nu se uită decât după şefi. Din fericire, nu am pozat disperarea de pe chipul tău! De puneam în ziar, ieşea cu titlul: “Un sighian să uită după o bogătană care să uită în altă parte”!

  4. Scuze: mesajul anterior l-am postat în timp ce-mi beam cafeaua şi mi-a căzut o picătură fierbinte pe degetul cu care scriam. Nu-i adevărat ce am scris. Tu te-ai uitat după blondă. Cu acelaşi rezultat.

  5. Pingback: La dereticat pe bloguri « Ulise al II-lea – blog canin

  6. Pingback: Să fiu prima « Florina Lupa Curaru

  7. Pingback: Lista lui Zamfir – 18 ian. 2010 « Ulise al II-lea – blog canin

Leave a Reply

