no, hi sa merem.

Pe la 11 ma suna un tovaras, fost coleg de liceu: Bah! hai cu mine pan in Cluj ca tre sa-mi iau niste tzoale si alea din cluj is mai rasarite decat astea de la sighiu. mergi?  Aaaaa, da ma. Vin.

Am plecat la 12 d-acas,  am prins un accident pe drum incol, la 3 juma am ajuns la mallu lu cezar, iulius . Si-a cumparat omu ce trebuia, am baut o cafea cu fitze langa o pitzi cu fitze care avea un bison cu fitze intretinute amadoua de unu cu fitze. am plecat la 6 din kolozsvar si la 9 am fost acas.

Bine, nu asta e interesant, treaba ce vreau sa o zic e ca drumul propriu zis e loterie. Esti tot timpu la mana unui dobitoc care intra in depasire pe linia continua. E criminal, cel mai periculos lucru in romania e sa conduci. Am stat pe locu din dreapta da drumu asta de 6 ore m-a obosit cat unu de 700 de km la volan in germania ( nu vorbesc din carti ).

Ma bag la somn ca maine iau autobuzu catre Zolty, unde impreuna cu echipa de santieristi o sa punem maglavaisu pe pereti.

4 thoughts on “no, hi sa merem.

    • Lasa covorul ca-l murdaream de la noroiul din microbuz si dup-aia ne bagau fanfaristii la șmotru :P. Si da, am castigat niste Prieteni buni, si voi la fel, zic io :).
      Cu cea mai mare placere, Prietene.

Leave a Reply

