Casti noi

Pentru ca ce am primit io original de la HTC au fost niste dopuri de urechi foarte foarte, foarte proaste care de cateva zile au inceput sa redea numa sunetele inalte am decis sa upgradez. Ducand dorul celor mai bune casti ever si anume alea care veneau cu Sony Ericsson W810 am ales ceva asemanator, numa ca mai bun. Sennheiser CX200 Street II. Dupa urechea mea is geniale pe toate frecventele. Bassul e clar si puternic, vocea se aude limpede si nu distorsioneaza nici macar la volum maxim. Dar e cam imposibil sa ascult la maxim fara sa ma dezechilibrez. Par delicate si fragile la prima vedere dar la atingere materialele sunt de calitate si lucrate bine. Comandate duminca de pe pcgarage.ro, primite azi pe la 5. 104 lei cu tot cu ramburs.

Da, inainte am dat comanda pe video-s.ro si nu mi-a raspuns nimeni la mail 4 zile iar cand le-am mai dat un mail sa-i intreb de sanatate mi-au zis ca au sarit peste comanda mea probabil. Site de cacao. 

9 thoughts on “Casti noi

  1. n-as da 1 mil p-o pereche de casti nici sa ma bati.
    am facut comanda la o noua pereche de casti htc.
    nush cum dracu’ boul ala in loc sa trimita alea de htc a trimis alea ale lu dr dre. 🙂

  2. @0cra nice choice; teutonii de la Sennheiser chiar “stie ce face” sunt singurii la care am gasit casti ce nu se indeasa in urechi pana in creier si totusi se aud decent. si mai ales am gasit casti ce redau toate frecventele, asa cum le-a cantat ala de s-a chinuit, nu doar amplifica basul sa ai impresia ca “baga tare”
    @spanac asa ziceam si eu, pana am avut unele in urechi. Drept ii ca daca asculti mp3-uri convertite din clipuri de youtube nu auzi diferenta 😉

    1. Daca tot ai deschis subiectul, conteaza in proportie de 50% castile si 50% placa de sunet, ca sa nu mai vorbesc de formatul audio redat. Pe un chip C-Media sau ViA de acum 5 ani auzi doar jumatate din tot ce are de oferit un audio CD/DVD. O pereche de Sennheiser merg cuplate de minune cu o Auzentech sau Turtle Beach, altfel tot compromis se numeste.

      1. @cutiedegheata mersi fain, eram precis ca o sa iti placa 🙂 la mine e invers, imi plac alea care imi gadila creieru, celelalte ma jeneaza.
        @ovidiu io le-am luat pentru telefon care are ce sa le dea gratie lui Cyanogen Mod si DSP Manager care e mult mai bun decat Beats Audio al lu Dre. le-am probat si la laptop si se aud destul de prost comparativ cu telu

Leave a comment