Olx si evidentul

La un moment dat prin primavara, presat de lipsa de spatiu am hotarat sa vand dude pe olx. Exact ca in reclama,faci poza pui pe sait. 

Spre surprinderea mea, am vandut tot. De la bicicleta pana la cadouri kitsch primite de la rude kitsch. Bai, da tot tot tot, vreo 20 de obiecte. Am expediat prin posta romana, toate au ajuns intregi, am primit bani. 

La un moment dat, incantat de olx.ro am zis sa si cumpar ceva ca sigur e treaba. Prima cumparatura, prima teapa. Produsu prezentat ca functional a fost o coaja. Vanzatorul si-a incasat rambursul si adio, nu a mai cooperat deloc, ba mai mult cica io am stricat produsul. Asta e 150 de lei au zburat. 

Olx nu sanctioneaza teparii, tipul inca e activ si io m-am lecuit forever de cumparatul de pe olx. 

Pe tigan il cheama George Caldarariu aka Nickolas Caldarariu si e din Moinesti. Telefon 0740406303. 

6 thoughts on “Olx si evidentul

Leave a Reply

