cerculete

Am fumat vro 5 ani si n-am reusit nicicum sa scot cerculete. orice tehnica incercam aratam ca un guppy esuat si fumul mergea nicaieri.

Acum se implinesc atatea luni de cand nu mai fumez incat am pierdut numarul. 🙂 Pe bune nu mai stiu, is minim vro 8 luni poate mai mult. Nu, nu am mai multi bani acu de cand nu mai dau pe tigari insa pot urca scarile fara sa gafai, nu mai put ca un tomberon, dintii s-au albit minim 3 nuante si parca viata are alt gust. Tot timpul am incercat sa fiu cat se poate de independent si abia dupa ce m-am lasat mi-am dat seama ce inseamna independenta.

Si inca o cheste: Fuck Phillip Morris si profiturile lor de 80 de miliarde de dolari! Adaugati alti producatori de tigari care se ingrasa din dependenta celor slabi.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

