doi zece

Mi se intampla uneori sa fiu trist din senin, fara vreun motiv serios sau clar si de fiecare data am o solutie care ma scoate din depresie. Nu credeam ca exista ceva atat de eficace dar de cand am descoperit acest site care parca imi ridica piatra de pe suflet si imi lumineaza calea cred ca orice e posibil.

http://www.ortodoxiatinerilor.ro – dovada ca prostia vine dintr-un sac fara fund.

Nu, pe bune acum, daca exista tineri care citesc ce e acolo si iau de bune majoritatea ineptiilor de acolo e extrem de grav…

niste exemple de titluri :

– Planningul familial, o anticamera a mortii

– Contraceptia- o cadere din treapta iubirii.

– Sotia mea avea sclipiri in priviri cand vorbea de Dumnezeu

Ha? ha? recunoaste ca te-am facut curios. Fa-le o vizita si simte-te si mai inteligent 🙂

Leave a Reply

