Pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa bla bla

Ba, niciodata n-am crezut in vorba asta sau ,cel mai probabil, nu am fost niciodata in contextul care sa i se potriveasca. Da, am inceput cu ‘ba’. problem? Suntem intimi aci, limbaju de autobaza e la fel de firesc precum azotul amestecat cu motorina si zahar. Ce?!numa io aprind focu cu asa ceva?! Haha, primitivilor. 😐

Aseara spalam vasele si mi-a ajuns in mana o farfurie maaaare de felu doi d-aia ce se pune pe masa doar cand ai musafiri si doar cand vrei sa te dai rotund numa ca aici nu e asa, se foloseste regulat.  Lisboa scrie pe spatele ei, dovada clara ca si rusii au habar de ceva portugheza.  De ce rusi? pentru ca setu a fost cumparat acu 25 de ani+  si maica-mea sigur nu a avut pile la vesela.

Treaba e ca tot timpul mi-a fost drag setul ala si farfuria asta in mod special pentru ca de ceva vreme (probabil peste un an) isi facea datoria desi era pe un sfert crapata.  Ma miram de fiecare data cand imi ajungea in fara cum dumnezo de nu curge prin crapatura aia atat de evidenta pe ambele parti.

Mancam, ma miram, mancam.

Pana aseara cand nenorocitu de blid s-a rupt in doua in timp ce-l spalam si aproape mi-a retezat venele de la mana dreapta cu un nenorocit de ciot care s-a nascut din nenorocita aia de ruptura si s-a infipt undeva (dovada ca se poate castiga la loto) fix intre vene si tendoane.

Ceea ce e o chestie, pentru ca e destul de greu sa gasesti un centimetru patrat la incheietura mainii care nu aiba una din doua. Pipaie-te si vezi.

Concluzia: tot ce e crapat ajunge intr-o groapa special sapata in gradina.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 thoughts on “Pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa bla bla

Leave a Reply

