PREA CALD!?!?!?

NICIODATAAAAA!!! niciodata nu e prea cald! cand fac iarna 28 de grade in casa si afara sunt minus 15 rezultand o diferenta in grade cat o palinca medie mie tot nu mi-e prea cald si mai arunc un lemn pe foc! pentru ca NICIODATA nu e prea cald. THIS IS SPARTAAAAA! vena sparta de pe creer!
Cand acum is 26 de grade afara si molustele stau lesinate la umbra cu berea in bot io incalec bicla, iau potaia dupa mine si ma arunc in cele mai mari noroaie pana cand noroiul aruncat de roti devine una cu raurile de transpiratie ce curg de pe sprancene pentru ca niciodata nu e prea cald!! pentru ca a inceput sa-mi creasca un ciot de burta si pentru ca THIS IS SPARTA nu se accepta!!!
Cand incep sa vad incetosat si plamanii nu mai corespondeaza cu diafragma io tot nu ma opresc pentru ca….ce pl sa fac in mijlocul noroaielor daca ma opresc?!
RAAAAAAAWRRRRRR!!!!

ceva s-a scurtcircuitat. acu la o ora si un dus distanta de efort inca mai transpir, dar totusi NU Mi-E CALD!!!!

Duamne cat iubesc vara si noroaiele. Me so happy πŸ™‚

2 thoughts on “PREA CALD!?!?!?

  1. Mie imi e indiferent sincer. Ca 90% din timp tot in casa stau. Daca e cald beau o bere, daca e frig beau un ceai sau o cafea. Deci totu’ e bine. E frumos la strand totusi. Sau la mare dar nu la noi.

    Apropo, ai contorizat undeva cate “titluri” ai schimbat la blog de cand l-ai facut? Eu sunt p-aici de cand cu “blogu’ cu Borderline” (deci de acum doi ani pe vremea asta) doar ca nu prea comentez. Citesc majoritatea chestiilor in mail. πŸ™‚

    • inseamna ca esti un cetatean echidistant cand vine vorba de temperaturi. bravos πŸ™‚

      sincer, n-am numarat, da sa tot fie vro 6-7 titluri. daca na screm mi le aduc aminte. ce stiu sigur e ca toate m-au caracterizat si unele inca o fac

      ce sa zic, multumesc de fidelitate :)) ai multa rabdare

Leave a Reply

