is atipic, cred

Spaga pare un un element esential in lubricarea rotilor motrice ale societatii aflate in jurul meu. Zic in jurul meu pentru ca nu prea fac parte din spaguitori, nu am idee cum sa o fac.

Adica, iei banii si ii plasezi individului…..cum?  Dau banii vizibil ca si cum cumpar paine de la alimentara?! Daca nu is destui bani?  Daca gresesc individu si raman prost?

A trebuit sa-mi fac itp-ul la masina. Masina care nu e cazan,  merge, se opreste cand vreau io, are toate luminile posibile, tot tot tot insa bat suspensiile un pic si exista niste rugina.   Asa ca m-am dus pe sistemul ” uite, niste bani au cazut din cer direct in palma mea cand o intindeam sa-ti strang mana” .

Am bagat masina, hienele s-au dat la ea,  io m-am dat langa inginer si i-am vârât o replica gandita mai bine de 4 zile.  Avea scopul de a-i da de inteles ca is dispus sa merg pe cai mai…..neplatitoare de TVA.

-Aaaahhhhmmmm, imi pregatesc vocea.  Stiti, masina nu e chiar……… fata mare. Desenez un zambet sadico-pervers care m-a dezgustat pe mine, daaaaaaaaaar s-a lipit de mustata lui si i-a transmis mesajul.  Imediat, procedura s-a schimbat.  Mecanicii au inceput sa dea din cap aprobator deasupra motorului, sub masina, cand au zgalțâit-o, cand au verificat luminile, cand mi-au vazut cd-urile din bord.   Treaba a mers de parca se grabeau la maternitate.

200 de lei mai tarziu am termen itp in 2015.  Bun checkpoint.

Faza e ca io is constient si imi tin masina peste limitele de siguranta dar cand ma gandesc ca primesc itp-ul carute fara frane, lumini si directie……

Banii i-am dat ca atunci cand platesti gazul, peste tejghea

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

