munte

Acu vreo luna, pentru ca genunchii mei nu erau destul de durerosi, ne-am luat cativa prieteni catre Moldoveanu.  Plimbarea fu planificata pe 2 zile cu somn la cabana Podragu, mai exact langa cabana pentru ca am auzit atat de multe lucruri bune despre ea incat am preferat sa caram 3.44 kg de cort. Traseul ales a fost cruce rosie Victoria-Cabana Turnuri- Cabana Podragu pentru prima zi si dup-aia restul.

Am reusit sa plecam abia pe la 3 dup-amiaz din Sibiu pentru ca munca, that’s why, si am apucat poteca pe la 4 juma.  La plecare a plouat ca in duș insa am avut noroc si pe poteca am fost mai uscati decat o curmala.  Cu o saptamana inainte am facut Negoiu fara probleme, 2 ore ș-un pic de la Piatra Pranzului pana sus insa poteca pana la Cabana Turnuri ne-a cam pus capac.  Dupa aproape 7 ore de mers, 3 pe intuneric, am ginit lumina de la cabana Turnuri.  Oh, the joy.

Personal abia asteptam sa ajung la ea, sa o cuprind in brate, sa o imput cu bocancii mei puturosi, sa dorm linisit.  Am si ajuns intr-un final si…….zici ca m-a palit in magar in mox.  Am dat de cei mai lămâioși cabanieri posibili, ne-au vorbit de parca erau functionari publici la 12.00 intr-o zi de vineri.    Oamenii aia chiar nu ne vroiau acolo si ne-am convins de asta cand ne-au zis pretul pe pat. 40 de lei. Na, fute-ma, cum plua sa ceri atatia bani?  Am decis sa intindem cortul undeva mai sus pentru ca langa cabana ne-au interzis categoric sa o facem, probabil era iarba lu ma-sa acolo si na.  Eram 6, daca pretul pe pat era, sa zicem 30 de lei, dormeam acolo si ei se aleageau cu 180 de lei. Asa, s-au ales cu fix nimic. Now, that’s some smart shit.

Da, am dormit acolo in cort. A doua zi am decis sa ne intoarcem pentru ca vremea vroia sa se frece si am luat decizia buna pentru ca imediat cum ajuns in Victoria parea ca peste munte si-a intins Sauron norii intunecati.

Concluzii:

-forestierul din Victoria pana la inceputul potecii e lung (14 km) si iti suge entuziasmul daca il faci pe jos. Daca il faci cu rechinii o sa te coste cam 100 de lei sa te duca pana la jumatatea lui. Daca il faci cu masina ta te duci pana un’ te tine garda.

-poteca e bine marcata, nu ai cum sa te pierzi decat daca esti complet berbec.

-ursi prin padure. n-am avut treaba cu ei insa am vazut urme pe poteca, “torturi” si stupi de albine degresati.

-multe treceri prin apa care arata genial

Moldoveanu, urmeaza, inca.

Leave a Reply

