oblic

Am vazut Oblivion aseara. Piratat, normal, in plm.

Dupa primele 10 minute l-am pus in rastelul meu foarte exclusivist (din motive foarte ciudate) de filme extraordinar de incredibile.  Mi-a placut filmul in principal datorita coloanei sonore care a fost un fel de cor de ingeri. Apoi au urmat efectele speciale vizuale, da din nou alea sonore au fost incredibile. Sunetele emanate de drone mi-au lasat mancarea rece in farfurie, la propriu.

Povestea, scenariul, ideea, toate au fost foarte foarte fain si bine gandite.

Si apropo,

4 thoughts on “oblic

  1. buuun, chiar bunut filuml asa simplu si americo-comercial cum e el. Plus ca l-am vazut la cinema 😛 pe bune, da nu la arta’ unde am vazut james bond de zici ca era la pickup si filmul la neon, ci la cluj in de ala adevarat cu multe multe boxe date tare tare 🙂 apoi nici kurylenko nu e chiar naspeta…

    • Da, chiar a fost foarte usor de digerat insa nu plictisitor. La arta iti pierzi vremea, mergi acolo doar daca vrei neaparat sa-ti strici ziua. Pe Kurylenko o descrie numele, in sensu bun :d

  2. In ultimu’ timp nu prea m-am mai uitat la filme, insa m-am uitat la asta datorita postarii tale, n-am fost dezamagit. A avut putin din toate filmele mele sf preferate, Moon, Matrix, 2001, combinatie perfecta. Pacat ca apar foarte rar filme asa de bune.

    • fute-ma, sunt influencer. troleaza-ma pana nu o iau aiurea, piticu21 style. :)) glumesc. na ma bucur ca ti-a placut, chiar a fost reusit filmu. La coloana sonora se bate cu Drive 😀

Leave a Reply

