irealitate

Se facea ca m-am angajat si am devenit un robot care traieste doar de cateva ori pe luna, in vreo seara sau in primele 10 minute dupa ce-si scoate salariul de pe card. Am vrut sa ma trezesc cazand in gol, cum fac de obicei, da tot ce s-a intamplat a fost sa cad din pat la 4:53 dimineata trezit de cele doua alarme care ma trezeau sa merg la – lucru.

Nu zic ca-s un vierme care detesta munca, pentru ca nu-s. Tot ce zic e ca sa faci ceva ce nu-ti place e echivalentul a inghiti cioburile becului spart doar pentru ca l-ai scapat din mana.  Insa, banii e necesari. Fix peste o saptamana am doua luni la activ in campul muncii din romania, muuuult mai putini bani decat aveam cand nu lucram , o pereche de incheieturi care sufera destul de mult si multa rutina de cacat.  Tot ce sper e sa nu mai simt asta si peste 10 ani, de fapt, nici peste un an.

urmatorul post va fi video, daca am chef, poate.

2 thoughts on “irealitate

Leave a Reply

