card Banca Transilvania

Avand dureri de spate m-am decis sa deschid un cont la banca. Zis, facut, disparut micile boabe de mazare din saltea. Am zis sa atasez si un card la el ca doar suntem in epoca vitezei, a pin-urilor si salatelor cumparate cu cardu de pe net. Miercurea trecuta am facut cererea, miercurea asta m-am dus dupa el, ca n-are bani de posta zânul de la bt.

Fiind genu de om care isi pune un papuc in picior si la al doilea uita cum se leaga siretul, mi-am uitat buletinu acasa.  Am mers insa increzator in permisu de conducere.  Fix pl, cica permisu nu e act de identitate. Functionara avea nevoie de un act cu poza.  Dulce topor al imortalitatii, reprezentarea de pe el ce e? Is aproape 100% sigur ca e mufa mea in dublu exempla inca.  Ea nu si nu.

Ca un caine ud si batut am plecat dar pe drumu catre masina m-a lovit ca un taxi pe trecerea de pietoni o edee. Ajuns la masina am scos din torpedou talonu, asigurarea, 3 carduri de fidelitate, doua roviniete, toate pe numele meu.  Indubitabil, io eram si ala de pe permis, si ala de hartii dar mai ales si ala de pe card.

Dupa ce mi-a analizat dovezile functionara, mai apoi si directoarea de sucursala, mi-am primit in plm cardul.

greu greu cu inteligenta. e mai simplu cu scanarea capilarelor din degete. parol

5 thoughts on “card Banca Transilvania

  1. Eu am doua carduri la BT: unul pt lei, celalalt pt yuro. Nu am avut niciodata probleme cu ei, insa o alta banca romaneasca cu pretentii m-a impins la gesturi extreme, din cauza unor servicii de cacat. Am ajuns sa-mi tai un card cu foarfeca in fata unei functionare.

Leave a Reply

