Cel care uraste

Iubirea o simt putini. Unii cred ca o simt, altii is siguri da de fapt o confunda cu simpla incrucisare a doua spatii vitale personale si cotizarea in mod egal la plata facturilor.

Ura insa, pun pariu ca nu exista gandhi in lumea asta sa nu o fi simtit macar o data la cel mai pur nivel. Mai pura, mai puternica si mai devastatoare decat cea mai bine procesata heroina. La fel ca hero dă oțâr de dependenta si te face sa te simti bine. Paradoxal probabil da io unu am momente cand is aproape euforic cand simt ura fata de diverse comportamente sau persoane.  Ma consider destul de inteligent sa nu urasc nemotivat deci nu is extremist sau psihopat ci o persoana normala.  De exemplu il urasc pe ala care fara remuscare se baga in calea mea la coada, pe ala care imi taie calea in trafic, pe ala care ma trateaza fara respect sau ii trateaza aiurea pe cei apropiati.

Urasc atat de mult unele persoane, de fapt doar parti din personalitatea lor(partile alea care ii fac sa isi bage coada in treburile mele) , incat imi fac scenariul in cap despre ce si cum o sa le zic cand or sa ma calce pe nervi peste limita.  Am asa dosare in cap cu tot ce au facut aiurea si cu tot ce au de platit. Is un tip prea cumsecade sa-mi fut relatiile cu jumate din rude, prieteni si vecini momentan da is sigur ca ziua aia o sa vina si sper sa ii ajute dumñezo cu minte limpede si limba descurcareata ca sa imi faca fata ca altfel praf ii fac si ma cac in fruntea lor in semn de victorie, echivalentul steagului american la Iwo Jima.

Cateodata ma gandesc de ce as fi in stare daca s-ar intampla ceva cuiva drag. Pe scurt, daca cineva drag ar pati ceva din vina altcuiva gen unui dement random ce depaseste pe linia continua sau alt cacanar ce se gandeste ca e ok sa se ia de pisi seara pe strada, i-as manca ficatii cu ceapa lui si intregii lui familii. Daca nu pot legal sa il las in curu gol pe strada tavalindu-se in chinuri atunci exista imaginatie.

Si invers e valabil. Daca io o sa patesc ceva din motive ce n-au legatura cu deciziile si actiunile mele vreau ca rudele (alea carora nu m-am cacat  in frunte :P) sa ii ia pielea respectivului, pe cai legale, normal.

Aici nu e cu intoarce si obrazul celalalt, e cu ” esti prost de puti?! mori” .

2 thoughts on “Cel care uraste

  1. 🙂 Te înţeleg. Oricum între flash-urile alea violente pe care le ai şi punerea în aplicare e un drum lung. Părerea mea e că nu ai face absolut nimic în afara normelor legale sau sociale în cazul în care o persoană apropiată ţie ar păţi ceva. P.S. Pari o copie a lui Mircea Badea şi mi se pare că în ultimul timp dau peste multe astfel de copii.

    • drept, e drum lung da la draci ai viteza mare 😛 parerea mea e ca as face, suta-n suta. bai, imi place si de badea si de banciu, nu incerc sa copiez pe nici unu 🙂

Leave a Reply

