bestjobs.ro freaca buha

Tânăr energic, plin de idei, forta in brate si in cap, proaspat absolvent de facultate mareata fiind am decis sa fiu altruist si sa ajut o firma cu vastele mele cunostinte in schimbul unui pret modic pentru munca mea. Totul fiind pentru ajutorul firmei nu pentru realizarea mea personala, bineinteles. Toata lumea stie ca nu lucrezi pentru bani ci pentru niste idei abstracte care cumva conspira la pacea in lume si salvarea fluturilor de Antarctica.

hipsteri de cacat.

Sunt doua site-uri mari pe la noi care fac lipeala cererii si ofertei de munca si anume e-jobs si bestjobs. Primul cu un design mai uratel si al doilea care arata foarte bine dupa mine.

Am inceput cu bestjobs. Creat cont si….cam atat pentru ca nu pot sa-mi fac cv-ul. Nu pot sa umplu template-ul ala ce-l ofera ei si nu pot nici sa uploadez cv-ul ce-l am io.  Le-am dat mail baietilor sa le zic de problema. Mi-au raspuns dupa vro saptamana si mi-au zis sec ca e o problema temporara cu site-ul. Dupa inca o saptamana le-am mai dat un mail sa ii intreb de sanatate si am primit acelasi raspuns. Acum, dupa alta saptamana problema temporara se pare ca a devenit permanenta si io le-am mai dat un mail frumos, de incurajare.

In concluzie, bestjobs suge bujia cu gratie. Desi e plin de joburi si cacaturi e complet inutil. Inca o data pentru indecsii lu google : bestjobs e de cacat.

One thought on “bestjobs.ro freaca buha

Leave a Reply

