americanii nu-mi vor banii

e oficial.

Adineauri am primit al patruzecisitrei-lea mail in care paypal, respectiv ebay m-am anuntat binevoitori cum ca ca ca ca conturile mele de pe ambele site-uri au fost blocate din cauza unor activitati suspicioase.

In capu lor exceptionalii hackeri mi le-au spart si urmau sa comande chestii pentru care nu aveau de gand sa plateasca desi sperau ca totusi sa le primeasca. capisci?

In realitate, io, utilizatorul onest, incerc de luni intregi sa-mi schimb datele de contact de pe fosta si raposata adresa de America pe actuala si aproape trista adresa de Romania.

La pay pal nu se poate drept urmare l-am inchis, completand chestionarul de evaluare a satisfactiei de la final cu niste propozitii pe care le-ai atribui unui sanatoriu malefic dintr-un varf de deal haituit de fulgere si agenti de vanzare care vand….aspiratoare.

La ebay inca ma lupt, aplic metoda “un mail pe zi pana ma bagati in seama sau pana imi inchideti voi contu” desi tin la contu ala pentru ca am review-uri bune, absolut necesare daca vrei ca cineva chiar sa trimita ceva in Romania.

Acum inteleg de ce exista filme americane pe net gratis, pentru ca lor li se rupe de banii nostri.

“Your money are peanuts to us” cum zicea neamtu la care am lucrat referindu-se la romania in europa.

 

 

2 thoughts on “americanii nu-mi vor banii

  1. Din motive similare am ramas eu fara domeniu — desi acum nu regret, .blogspot merge ca uns. Mulangiii de la patetica companie Godaddy au nevoie de o cpoie de buletin ca sa imi inchida un cont al carui proprietar am dovedit, prin dojdemii de parole, e-mailuri si carduri de credit, ca sunt.

    Fuck them, fuck them all, I say!

    • aia de la paypal mi-au cerut asa: copie dupa buletin, copie dupa permis, copie dupa o factura a casei (curent sau telefon). :))) bine pa le-am zis. cateodata cam exagereaza baetzii.

Leave a Reply

