add new post

DE CEVA VREME INCERC SA GASESC O TEMA PENTRU BLOGU ASTA SI NU REUSESC DELOC. UN BLOG IN CARE TOATE ARTICOLELE IS SCRISE CU CAPS LOCK NU CRE CA E O IDEE BUNA. fute-o.  nereusind, o sa scriu si de data asta despre lucruri random.

pentru ca mi-am echipat atelajul cu gume noi de iarna tre sa fac un mic review. Debica Frigo2 = geniale in toate situatiile, de la zapada proaspata de 30 de centimetri la fleasca consistenta la zapada batatorita. am intrat in locuri in care nu creadeam ca pot intra daramite sa mai si ies de acolo. bune bune bune.

aseara am vazut Drive si cre ca pot spune cu mana in parti esentiale ca a avut una din cea mai buna coloana sonora de pana acu. nu am gresit nimic, cea mai buna. desi filmul nu a fost chiar genial.

urmeaza undeva saptamana viitoare examenul pentru moto, asta daca iau sala intai si daca lopateaza baietii zapada de pe poligon si daca are chef gaboru sa vina si si si.

zapada se matura si de pe drumul din fara casei slash trotuarul din fata blocului, butoaie lenese de untura si ura ce sunteti. si nu, zapada nu se arunca in drum pe sistemu “se topeste ea” cand tu ai ditai spatiul liber in fata blocului

Leave a Reply

