terci cu musli

Sandy e sandilau rau.  Se pare ca isi face de cap pe la americi si mie imi aduce de cum ma cacam pe mine anu trecut cand am simtit-o pe pielea mea pe Irene.  Na, sandy deja a incalzit New Yorku la nivelu la care a facut-o irene anu trecut da de fapt inca e la cateva sute de km distanta. Din ce vad pe fb, doua colege slovace de anu trecut ce trebuiau sa plece azi s-au trezit cu zboru amanat 10 zile. E groasa treaba.

Am primit azi albumu nou al CIA, Universal, care pot sa spun ca si-a meritat fiecare ban iar baietii au aruncat si un sticker bonus. Respecte maxime ficiori.

Maine incepe operatiunea “Dărâmă, constuiește, termina dracu odata de renovat casa asta ca sa poti bea si tu o bere linistit in living”. Sper sa termin in pana mea in maxim 2 saptamani strong.

M-am inscris la scoala. de soferi. categoria A. 🙂 io mi-s mandru de mine, aproape toata lumea din jur e speriata.

Si daca tara asta tot nu are de gand sa faca drumuri normale io as zice sa ii controleze mai bine pe aia care primesc dreptu sa se plimbe cu conserva pe alea ce exista. Acu niste zile o tanti pe la 50 de ani venea de pe contrasens numa ca nu era deloc “contra” ci mai degraba “acelasisens”, adica venea fix catre mine pe un drum gol,drept in plina zi. FIX catre mine venea si nu parea sa aiba nici o intentie sa se fereasca, io unu m-am blocat. Am umplut scutecul si am inceput sa dau flash-uri si claxoane ca diliul poate poate se fereste. intr-un tarziu s-a dat jumate pe banda ei.

Serios acu, decat sa ma omoare o senila d-aia mai bine merge cu taxi-ul. Propun test psihologic din doi in doi ani si test medical anual odata ce treci de 35 de ani, pentru toate categoriile.

4 thoughts on “terci cu musli

  1. De acord cu testarea psihologica. In plus, nu as mai permite persoanelor de peste 65 de ani sa conduca un autovehicul. Ah, da, as creste varsta majoratului la 21 de ani, just for the sake of it.

    Si as declara razboi umflatului ala de la Whale Wars…

  2. Subscri, dar am si adenda: la vreo trei sferturi din aia sub 35 sa le dea interdictie definitiva. Mai saptamana trecuta un putzifer cu lamaile pe geam era sa ma asfalteze pe trecere ca el vorbea la telefon. De altfel da-le dracu de teste psihologice si medicale. Test de IQ si barem minim sa fie numaru’ de la papuci – ca pe cuvantul meu ca jumate din aia de pe sosea nu trec de baremul asta

Leave a Reply

