Revenit in patrie.
Penca sper ca anu asta o sa fie minim doi metri de zapada pe aci din motive gen ‘sa va fut, asa imi place mie’ am nevoie de gume noi pentru conserva. Viteazul din mine a zis ca poate sa dea jos gumele vechi cu doua leviere si mai multa indarjire decat Atilla hunul ca sa poata curata+vopsi jantele frumos inainte sa le puna pe alea noi daaaaaaa….ciuciu.ย  Zici ca s-a lipit cauciucul de janta aia blestemata ca foile din caietul de teme al colegului de banca, misterios. O ora a durat pana am convins un cauciuc sa coboara de pe duda, zici ca negociam cu un hipiot dezbracat legat de varful unei macarale. Al doilea nu a vrut nicicum asa ca dupa un flasback cu ghidul constructorului de nave gigantice in sticle minuscule am pus mana pe flex polizoru unghiular si l-am taiat pe fraier. Pe celelalte doua, plin de incredere in fortele proprii, le-am aruncat in portbagaj si le duc maine la vulcanizare, sa se descurce ghita de acolo cu ele.

Diviziunea muncii e buna

8 thoughts on “

  1. tara asta este chiar de STAT! E a statului…a statului degeaba, a statului cu capu-n pamant, a statului in genunchi, a statului in pozitia capra…si alte pozitii! Deci tara asta e mai de STAT decat alte tari. Nu e a noastra e a statului, iar statul este format din niste derbedei pe care chipurile…noi i-am pus acolo fiindca seamana cu noi! Unde “noi” sunt niste unii batuti in cap cu leoca, dar au un avantaj major….anume sunt majoritari! zic!

Leave a Reply

