abstinenta si stuff

Din una in alta io ma simt ca la manastire.  De 34 de zile trec printr-o perioada de dezintoxicare  prin ne-consum de tigari, alcool, cafea, junk food, aglomeratie, coca cola. Evident toate astea inlocuite cu munca in fiecare zi, extremele fiind 3 si 18 ore de munci.  Aspectul de ascet a inceput sa apara din primele 2 saptamani, m-am tras vro 6 kile la fata si am uitat unde am pus instrumentele de barbierit. Acu e prea scurt timpu da candva tot imi fac un dread din barba, Ghita Bucataru.  Sa nu uitam care e partea cea mai importanta a calugariei si anume rugaciunea placerea fizica, sexul, care lipseste cu desavarsire si nu a fost inlocuit cu nimic ca doar is un calugar serios, cu barba.

Ce am observat pana acu e ca abstinenta de la toate lucrurile astea ‘rele’ a adus nimic bun. Fizic nu ma simt mai bine datorita lipsei dudelor, poate chiar un pic mai rau cateodata cand creieru meu se gandeste obsesiv la cat de buna e o bere rece sau un vin  si o tigara inainte sau dupa ce miros niste piele de pe doamna mea.

Teoretic ma pot lasa si de tigari si de alcool pentru ca nu imi fac bine dar teoretic pot sa nu ma las de ele pentru ca nu imi fac rau.

4 thoughts on “abstinenta si stuff

Leave a Reply

