update

Tre sa ma premiati, chiar va rog. Nu degeaba, evident. Sunt primul om care a ajuns intr-o casa  de nemti in care NU exista bere! Ca pe langa lipsa berii se mai adauga lipsa simtului umorului, dileala in cea mai serioasa forma si incapacitatea de a vorbi engleza nu mai bagam la socoteala.

Povestea e lunga. Tot ce conteaza e ca am venit la munci intr-un loc si am ajuns in altu. Practic is sluga intr-o familie de fermieri germani 100%, blonzi si tot ce tre, cum a fost si bunicu-meu si bunica-mea acum 60 de ani la familiile de sasi din Cristian. Cine zicea ,ba, ca istoria nu se repeta?

Aveam o oarecare speranta, bazata pe experientele mele anterioare cu nemti, ca in fiecare seara la sfarsitul unei zile lungi de condus tractoru pe miriste bem si noi o bere ca niste tovarasi internationali, multinationali si multi-laterali dezvoltati. Ciuciu. Aci nu se bea, nu se fumeaza, nu se rade. Trezirea e la 6 juma, la 7 fix se iese din casa. La 1 fix e pranzu si pana pe la 5-6 iar treaba. Bine, treaba e 90% mecanizata, noi numa inlocuim veriga momentan lipsa, inteligenta artificiala.

Ca sa se inteleaga cat de seriosi is. Ieri, schimbam cutitele de la plug cu marele boss fermier. La un moment dat cand s-a scremut el mai tare sa invarta de cheie franceza a tras un partz d-ala dorsal-instrumental forte. Lucru normal zic io. Anormal e ca in loc sa faca o gluma, s-a intors si a fugit rusinat. Pana mea frateeeee, ce treaba e asta?  E normal, l-am auzit, fa o gluma, zi ceva nu te caca pe tine.

Concluzia 1: germania e misto da oamenii is prea intepati.

Concluzia 2: plm. 😐

 

4 thoughts on “update

  1. ia-ti ba d-aici bere d-aia la 3 litri.
    vara-mea cand a plecat in italia a luat o sticla d-aia cu ea.
    se uitau italienii ca la felul 16.
    ca aia in afara DE PERRONI D-AIA LA 330 SI MAXIM DRAFTU’ LA 400, NU AU PE INSULA, IN sicilia.
    dar suna bine acolo treaba de-o zici.
    mai putin aia cu basitu’.
    s-a dus un prieten prin franta sa viziteze. 3 zile a stat.
    si cand a intrat intr-o farmacie, tocma iesea un mos. gandeste-te la mos d-ala de 60 ani, uns cu toate alifiile, cu telefon vertu, si pantofi de 500 de euro in picioare.
    si cum a trecut pe langa asta, s-a basit masul, fix pe pragul farmaciei.
    si era mosu ca si cum ar fi respirat. adica na, otul nornal.
    ca sa nu zic ca-n japonia daca te besi sau ragai la o masa unde ai fost invitat, aia-s super multumiti, ca au gatit atat de bine incat te-a apucat basitu’…

    fa-na poze si pune-le aici.
    apropos, am si eu un prieten in cristian.
    si culmea, ca are un nume nu tocma romanesc. iuhasz 🙂

    • iote ca la asta nu m-am gandit, data viitoare poate iau. Ba, n-am nici o treaba, sa se bese toata lumea da sa ‘se rada’ dupa, nu? Parerea mea. Cu pozele greu ca netu are maxim 50 de kilo

Leave a Reply

