Nu mai merge

Daca pentru multi ‘pragul psihologic’ pe care l-a atins pretul benzolului a fost in cel mai rau caz un fel de musca ce a zburat deasupra salatei lor pentru mine e o mega-balega in farfurioara mea in care abia se vede bucatica de carne.  Azi am vazut cu jale ca un litru costa 6 lei 20 si dup-aia am vazut cu si mai multa jale acul de benzina cum a intrat in rosu, un fel de hemoragie pentru finantele mele. Am nevoie de masina ca sa ma misc din satul asta uitat de lume catre oras da in halul asta plimbarea pe 4 roti o sa devina raritate. Motiv pentru care imi cumpar motor. Un GS500 sau un CB500 care probabil o sa taie mai mult de jumatate din banii ce-i dau pe benzina lunar. In noiembrie ma apuc de categoria A si cu putin noroc ies in primavara pe doua roti.

Mi aproape imposibil sa constientizez ritmul in care creste pretul.

One thought on “Nu mai merge

Leave a Reply

