Cum am contribuit io la distrugerea unei generatii

Azi in jurul orelor din ceas eram prin magazinu meu, marcat corespunzator cu pipilică pe la colturi, Billa de pe Victoriei cu treaba ce implica cumpararea d-ale gurii cainelui meu. Intru sageata in magazin, pun mana pe niste paine pentru burta mea si merg cum zboara cioara catre raftu cu haleu pentru patrupede. In drum catre muntele de conserve si graunte pentre caini si mâțe trec pe langa 2 minore si un minor pe la 13 ani fiecare. Cu doua beri in mana unul din ei ceilalti socoteau daca le ajung banii si pentru o punga de cipsuri. I-am ginit. Aveau pe mufa aceasi expresie pe care o aveam si io cand am furat o cutie de prezervative dintr-un magazin inainte sa am buletin.

Iau ce-mi tre si ajung la casa fix in spatele lor care isi stergeau sudorile si frecau palmile de stres. Inevitabilul se intampla si tanti de la casa ii intreaba Cati ani aveti?. Le-a picat fata in papuci, nu mai aveau idee pe unde sa o scoata. Nu aveti voie sa cumparati alcool. -Pai da, da stiti… Săracii s-au cacat atat de rau pe ei incat cre ca erau aproape de a trece la planu B ce probabil implica fuga in zig-zag. Clipa in care ma avant vitejeste in fata, pun mana pe beri si le pun langa ale mele. Is ale mele doamna, stati linistita. 

Le-am platit, ne-am intalnit afara si mi-am primit banii. Au zis multumesc.

Daca copiii vor sa bea bere cu gust de merisoare, sa bea. 🙂

3 thoughts on “Cum am contribuit io la distrugerea unei generatii

Leave a Reply

