muzica buna

De multa vreme n-am mai auzit pe cineva cu mesaje atat de bune in hip hop-ul american, cum ar zice ala ce respira greu- la mama lui. De ceva vreme au luat-o toti pe ulei si vorbesc mai mult de bani si pizde decat de ce chestiile ce  conteaza cu adevarat. Exagerez, evident, america inca are cei mai buni oameni in hip hop ( immortal technique, vinnie paz, ill bill, diabolic etc) dar baiatu asta are potentialul unui 2Pac al generatiei apocalipsei, unui Eminem negru daca vreti. Poate fi omu care are atat reflectorul deasupra capului dar si mesajul cu el in orice melodie.  Azi l-am descoperit si il ascult obsesiv.

5 thoughts on “muzica buna

  1. e superba melodia. am vazut undeva versurile astea, nu mai stiu exact si pe astia doi, dar nu am ascultat. dar cand vad ce i-ai laudat, am zis ia sa ascult sa vad despre ce e vorba. daca imi place si mie, care is varza in materie de hip hop inseamna ca is chiar buni astia.

  2. pizda. misto frate!
    chiar ca eminem negru
    si iti dau tema pt acasa.
    asculta geto boys, junior mafia si lordz of brooklyn.

    si sa-ti dau si tie cele cateva melodii epice ale og rap 90’s?

    1) ice cube- wicked
    2) geto boys – croocked officer
    3) onyx – slam (nu slam harder!)
    4) funk doobiest – bow wow wow

Leave a Reply

