Urasc mustele!

Nu le urasc din motivu softcore, ca ma trezesc dimineata din somn ci din motivu scarbos si bolnav. Pentru ca se caca pe clanta si intrerupator si pentru ca isi pun ouale pe mancarea mea proaspat facuta. D-aia le urasc. Si sper sa moara toate in chinuri in urmatoarea clipa chiar daca asta inseamna ca se duce in pizda ma-sii jumate de ecosistem. Mi se rupe atata timp cat nu or sa mai existe muste. Azi ma inarmez cu 200 de tuburi de spray si doua butelii de propan. In cazu in care dupa 10 litri de insecticid inca o sa mai fie picior de musca in casa iau duda cu care se parleste porcu si incendiez fiecare centimetru patrat.

Futu-le mortii lor.

4 thoughts on “Urasc mustele!

  1. ca să fii sigur de succes, îţi recomand să laşi întîi gazul deschis la aragaz. gazul le omoară! după ce laşi vreo juma’ de oră gazul,ai să vezi că nu se mai vede nimic în interior, la propriu. atuncea, musai să intri cu butelia cu propan înăuntru şi apoi, dacă ai sînge-n instalaţie, aprinde un chibrit, ca să vezi mai bine !
    îţi garantez că nu vei mai vedea, ever, nici o muscă !
    PS cre’ că nu eşti poliţist, să faci chiar aşa cum ţi-am spus io, nu ?
    de fapt, înainte de a da drumul la gaz, trebuie să împrăştii cu benzină pe pereţi şi, mai ales, pe covoare !
    dacă faci cum zic io, buleşti ecosistemul tău şi-al vecinilor, pentruceva timp ! iar ţie, oricum n-o să-ţi mai pese ! 🙂

    • io ț-am mai zis ca tu ai idei geniale, n-am mintit deloc. duda e ca io n-am gaz la teavă, sug din butelie da am benzina in schimb si am si bricheta d-aia smechera, zippo. o sa incerc sa bag si niste fân in casă, asa, ca suport pentru benzina, din moment ce n-am covoare. Te anunt diseara cum a decurs, sau nu.

Leave a Reply

