Sticla de Grolsch

strict la sticla ma refer pentru ca berea nu e ceva incredibil. e buna dar daca afara ar fi furtuna de nisip, tu n-ai avea nimic de baut in casa si la magazinul de peste drum ar avea numa grolsch ai ramane relaxat in pat gandindu-te cat de neagra poate fi o gaura neagra. furtuna se poate inlocui cu alte fenomene extreme gen canicula, crivat,văntuleț.

Sticla insa, e geniala, motiv pentru care marketingul lor pe asta s-a bazat. Ziceau pe undeva de bere mestesugita da ce gandeau de fapt era ”cumpara sticla asta misto cu dopulet decapotabil”.

Da sticla aia nu e returnabila, nu am unde sa o reciclez ca pe sticla de dorna [ :))) ] deci se produce o risipa maxima. Unde e dezvoltarea durabila? unde e ecologismul? paradoxal, berea dedicata hipsterilor e risipitoare. Are fier, are plastic, are sticla, are valoare si totusi ajunge la cosu de gunoi. Mi se pare de cacat

4 thoughts on “Sticla de Grolsch

  1. And yet, tu publici tot mai des pe blog, chestie care ii de bine. Imi face deosebita placere sa te citesc, probabil e naturaletea din scris sau bunul simt mascat de cateva insulte inteligente, bine plasate, la adresa cretinismului deja generalizat din jurul nostru. Kudos amigo, FTW!

  2. buei, bine că ai postat! Mi-era frică să nu citesc de vreun incendiu, ceva !:)
    Sticla, ca şi recipient, este utilă când e umplută. Pe urmă, devine inutilă…de-aicea şi vorba că eşti util ca sticla goală !

    • mo, fi antena. n-am dat de benzina da am dat de niste ulei ars pe care un inteligent l-a declarat inflamabil. inflamabil o pl, acu tre sa sterg uleiu de pe tavan cu unicul meu tricou. plm. las ca umplu io sticlele alea de grolsch, vedetz voi cum

Leave a Reply

