degetu in nas

E un obicei urat sa te scarpini in nas ba chiar dezgustator, scarbos, josnic, groaznic dar extrem de misto. Nu v-ati asteptat la asta, nu?

Cand suntem mici ne scarpinam in nas si daca suntem mai aventurieri bagam doi centimetri mai jos rezultatul excavat. Na asta e pe buna dreptate scarbos, sa mananci muci, asa ca unii dintre noi mai inventivi am renuntat la suplimentul alimentar si am decis sa devenim producatori de bile. Mici, mari, lipicioase, uscate, ovale, perfect rotunde, de toate soiurile. Nu-s destul de indemanatic si rabdator sa manufacturez bile asa ca ma rezum la plasarea rezultatului strategic pe diferite suprafete ascunse ochiului, mainilor, copiilor. Ba, nu ma judecati, macar nu mananc.

Care e duda? de ce nu e normal? E mai bine sa las in nas mucul ala uscat si sa ma gandesc “ba ce ma jeneaza ceva in nas” decat sa fiu atent la semafor sau ecran? Poate mai face dracu mucu una nefacuta si se aventurează afara da nu pe de-a-ntregul ci numa pe jumate si atunci sa vezi circ umblator. Prefer sa inlatur factorul perturbator intr-un mod cat se poate de discret si sa imi vad linistit de treaba fara muci teposi in nas. E ceva perfect normal.

Nu, nu zic sa ne scarpinam toti in nas pe strada sau in lift, si in nici un caz pe langa gradinite, dar atunci cand esti singur incuiat in baie ca sa din diferite motive  niveleaza-l pe nenorocit! E pe sistemu scarpinatul in cur, nu o faci pe strada da abia astepti sa ajungi pe scara blocului ca sa-ti dezmortesti falangele stând crăcănat pe vârfuri cu un ochi inchis si gura strâmbă.

3 thoughts on “degetu in nas

  1. Vai, mi-ai amintit cu articolul asta, ca in primii mei ani de scoala, cam prin clasa a doua, ma mutase invatatoarea in banca cu o colega care isi manca mucii. Vreau sa zic ca imi venea sa o omor, imi venea sa o strang de gat. Am facut acasa un scandal, le-am zis parintilor si au vb cu invatatoarea sa ma mute in alta banca. si m-am mutat, ca de nu, azi aveam vreo hepatita.

Leave a Reply

