“Cand intri in masina iarna, constati, de cele mai multe ori, ca inauntru e la fel de frig ca afara, iar volanul este foarte rece…Este mai bine sa plecati cat mai repede dupa pornirea motorului…….in cazul in care tineti motorul deschis la ralanti si porniti instalatia de incalzire, acesta va consuma mai mult, deci va emite mai multe particule nocive in atmosfera. Daca va puneti in miscare cat mai repede dupa pornirea motorului, regimul termic va creste mai repede, catalizatorul va ajunge mai repede la temperatura nominala, iar emisiile si consumul vor fi mai reduse”
Astia ori is prosti ori is prosti. Niciodata, niciodata ori ca e vara ori ca e iarna nu se pleaca cu masina imediat ce o pornesti(decat daca tocmai ai oprit-o) pentru ca tre sa circule uleiul prin motor. Iarna uleiul e un soi de apa in care ai fiert spaghetti si ai lasat-o peste noapte in oala, o gelatina, si dureaza minim 5 minute pana se transforma in ceva mai lichid gen ulei cald. Inteles?
asa sasa. auzisem si eu faza cu catalizatorul. Pe de alta parte si faza cu uleiu e corect
catalizator, besina. ti se rupe mai tare de stratu de ozon sau de alea 3000 de lei cat costa o segmentare?
De aia e bine sa ai o Lada, cu incalzire conceputa special pentru asa ceva. Sau o Scania, stiu ca avea asa ceva camionul unui amic.
d-aia cum au p-aci meseriasii cu esapamentul tras prin cabina ca sa dea caldura s-au d-aia cu arzator pe motorina(webasto) care tine motoru cald toata noaptea? app nu mai pot comenta pe la tine
vezi de ce e bun un resou d-ala prin usb? :))
si toti nenorocitii au zis ca ideea mea nu va prinde niciodata…
dar na, iarna ce te faci fara resou?
si unde draci vâr io usebeul?
Am rezolvat cu commenturile 🙂
in muedia de la caldura interioara de iarna, toate parcarile sunt dotate cu prize
e destul de amuzant sa vezi masinile in priza toata noaptea
da da, am auzit duda asta. intelijenti baietii.