house md, moara cu noroc si email

Dupa aproape doua saptamani de cand a aparut pe piratebay ultimu episod din magnificul serial House MD am indraznit sa ma uit si io la el. Mi-a fost frica, nu vroiam sa se termine serialu asta care in ultimii ani mi-a bagat in cap destul de multe chestii importante legate de cum toata lumea minte si cum tre sa gandesti afara din cutie ca sa rezolvi puzzle-uri. M-a facut sa rad cu lacrimi si alteori m-a facut aproape sa plang. Da ma, mai plang si io la filme ca doar nu-s lobotomizat. L-am vazut acu doua zile si pe la minut 30 am crezut ca e meciul lu bute din nou, pentru ca mai apoi sa-mi arate Grigore de ce in fiecare marti eram calare pe torrenti ca sa fur filmu. S-a terminat genial, exact cum trebuia. Ba chiar pot zice ca is bucuros ca s-a terminat dat fiind marele fel in care a facut-o. Respecte maxime pentru oamenii care au stat in spatele lui si mai ales pentru mama lui Hugh Laurie. Mulțam fain femeie pentru geniul asta ce l-ai adus printre noi.

Io fiind foarte zgarcit cand vine vorba de dat bani la stat in ultima vreme m-am interesat cum imi pot lua banii ce i-am platit pentru taxa de poluare. Am vorbit cu un avocat si a zis ca ma rezolva numa sa-i trimit copii dupa tooate actele masinii. Partea proasta e ca brief-ul nemtesc e la Serviciul Inmatriculari Sibiu si a trebuit sa merg acol sa fac cerere, sa platesc, sa astept o saptamana pentru o copie. Facut, asteptat. Cand m-am dus sa iau copiile ce credeti ca era pe spatele colii de hartie pe care mi-au facut baietii copia?  Doua propozitii din comentariul nuvelei “Moara cu noroc”. Cine a zis ma ca gaborii n-au terminat liceul? Aveati dreptate, acu se pregatesc de bac. O sa pun si poza cand isi revine telefonu.

Acu o luna mi-am vopsit jantele in alb. Au iesit fremos, pacat ca au rezistat doar 2 zile. Ieri le-am vopsit din nou, tot in alb da de data asta cu vopsea d-aia de reconditionat căzi. Email d-ala strong ce-l dai pe oale si evident, căzi. Momentan is intinse frumos in sufragerie, unde era canapeaua. Canapeaua e in garaj. De ce? pentru ca in sufragerie nu e atat de mult praf. Dimineata imi beau cafeaua pe niste roti de 15, de nepretuit.

Hai sa fie bine sa nu fie rau.

 

6 thoughts on “house md, moara cu noroc si email

  1. Bun, jenti albe de 15. Inca un detaliu. Esti cautat in Sibiu, apropos. De mine si Bumbu. Facem un concurs: care te gaseste primu. Momentan interogam toti tipii in hanorac + gluga care par fani hip-hop sau isi iubesc prea mult masina. Presimt ca suntem aproape sa te identificam. Muhahaha!

  2. Parca vad ca eu castig pentru ca Ovidiu nu are tupeu sa intrebe asa pe strada, in schimb eu nu as avea treaba daca as intreba pe fiecare care trece pe langa mine:” esti cumva zerocratu?” :)))))

Leave a Reply

