Asta e blogosfera?

10 saci de oase umblatoare, care in timp ce curgeau pe canalul de nastere si-au agatat nasu de bazin si au ajuns sa fie niste cimpanzei cu nasu pe sus? Niste ciumpilitici piscotari ce alerga dupa like-uri, ping back-uri si locuri bune in topuri mai amuzante decat un castravete verde. Daca vrei sa faci bani de pe blog creaza continut ce o sa ma faca sa-mi inghit plombele in timp ce tu te caci pe restu blogerilor ca sa-mi arati ca esti independent si capabil, nu promova mediocritatea.  Astia de la noi care manipuleaza o mana de catelusi lobotomizati au talent si imaginatie cat un morcov bio.

Totusi, ce ma distreaza cel mai mult e ca atat astia mari cat si astia wannabe au numitorul comun urmatorul cliseu “voi ce credeti?” . Io cred ca sunteti prosti, atat de prosti incat ma mir ca nu incurcati wc-ul cu cada.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 thoughts on “Asta e blogosfera?

  1. Nu ma simt incadrat in nici una din categoriile astea, daca gresesc, te rog sa-mi spui, nu ma supara critica. Consider insa ca mi-am mentinut mereu un nivel de originalitate in blog, de la titlu la continut. Ca nu am reusit niciodata sa trec de un anumit numar de cititori, iarasi nu ma deranjeaza. Stiu ca nu oricine digera ce scriu eu, asa ca ma simt bine unde sunt, nu am aspiratii de zeu. Kudos amigo!

    • nu omule, zic numa de piscotarii iinfluentatori de opinie, care inevitabil is fața mea si a ta si o fac gresit rau de tot, care au transformat blogu din opinie independenta si obiectiva in advertoriale si mijloace de control in masa. Da pana la urma e vorba de cititori, daca cititorii vor sa-l citeasca pe moralistul suprem makavelis, pe obtuzul arhi sau pe inteligentul visurat……o meritam.

      • o, vai. zerocratu se sperie de grasimea sa arhi?
        de putza bleaga zoso?

        ma pizdo, ia-ti un domeniu, baga link exchange in prostie, scrie ca-ti bagi pula in tot ce misca si sa vezi cum sare banu’.

        tot io sa te invatz?

        apropos de link exchange, pe mine de ce nu m-ai trecut acolo ma???

        • Nu ma speriu deloc, mi se rupe chiar. nu vreau frate domeniu, nu vreau sa-mi iau tepe ca tine de la host si cacaturi. de ce sa ma leg la cap daca mie mi se rupe siretu? nush de ce nu te am

          • Da amigo, sunt perfect de acord cu tine. Am experienta personala cu un ratangiu dinasta cu impresii de mare cunoscator, tristul ala cu mecla de gibon, Foszo sau cum ii zic sclavii lui. Visurat nu e ala care si-a facut un computer de toata jena si se credea modder de teapa alora de pe EVGA Rigs? Se incadreaza la categoria expertilor cu 2 clase baiatu ala.

            @Spanac: In ce moment al zile ai avut senzatia ca lui Zero ii pasa de trafic, domenii sau link exchange? :))) Eu apreciez ce face el, motiv pentru care am si invatat ceva de pe blogul lui, mai exact adevaratul sens al blogosferei: exprimarea libera a gandurilor personale, fara sa astepti ceva in schimb. Pentru asta mi-am si redus blogul la minimul posibil.

Leave a Reply

