Prima ieseala cu bicla

E prima de care am chef sa scriu ca in arhiva de anu asta am deja vro 50 de km pedalati.

Deci, azi m-am suparat si am zis ca e musai sa iesim la o plimbare. Luat manusile, tzoacla, prietena (in ordinea asta) si am plecat. Plimbare usoara in tandem, strong cand am ramas solo.  Defilat prin parcul submarin Sub Arini pana in valea aurie, unde ne-am aprovizionat cu bere si am continuat pana langa lacu din gradina zoologica unde am belit ochii la pesti. Bai, frate, is niste pesti in balta aia cat antebratu meu, si vorba aia, beau vinu din cana de fier. Nu e nici o vorba asa? Soto e, numa ca n-ati ascultat parazitii destul. Deci pesti mari multi si multi mari. Erau si mici, mai multi.

Idioti intalniti pe drum? Imposibil de numarat. Semnul pacii aratat? De minim 5 ori. Situatiile erau ca m-au claxonat sa ma dau la o parte desi eram calare pe sant si 3 dintre ei au venit pe partea mea de drum desi eram doar eu cu ei, probabil vroiam sa-mi vada degetul mijlociu mai bine. L-am facut erect si l-am garnisit si cu urari de bine la familie. Sa dea domnu sa foloseasca lubrifiant pe baza de ulei si prezervative ultra subtiri. Asta e tot ce-mi doresc.

Alta chestie e ca la drumu incolo m-au depasit baietii de la echipa Geiger de ciclism, nici macar unu nu a salutat. mergeau lejereanu, nu ingropau pedalele pentru un timp bun, doar se plimbau si totusi nici macar unu nu a salutat sau s-a chinuit sa-mi raspunda la salut. Da, stiu ca biclele voastre din carbon costa cat un rinichi de-al meu da nu cre ca va dureau ouale daca salutati si voi un coleg de pedalat. Mi se pare de porc.

Plm.

6 thoughts on “Prima ieseala cu bicla

  1. Si noi am iesit la o plimbare, am facut exact acelasi traseu ca si voi :)))) . La intoarcere, eu am tras o tranta in mijlocul drumului, am ajuns acasa toata jerpelita iar Ovidiu a ajuns fara o pedala 😀

  2. bre, io nu prea inteleg asta cu salutatul intre biciclisti. Plm, ii de porc, nu suntem vreo secta
    Cum ma 50km?

    • pai bine bai animale, mie mi se pare frumos sa ne salutam unu pe altu pana sa ajungem sub roatele unui autobuz.
      la ce 8-uri descriu rotile mele 50 de km e mult. zici ca-s shakira cand pedalez, asa dau din cur. plm

Leave a Reply

