M-am ajuns, is conte.

Diseara pentru o ora numa. Fac pe figurantu si la evenimente nu numa in viata reala. Azi pe la 9, e parada baroca in Sibiu, un mega spectacol de strada cu care alegorice, artificuri si vro 600 de indivizi imbracati dubiosi ce vor defila de pe bulevardu victoriei pana in piata mica. Se anunta misto, zic io.

Ieri l-am ginit pe bine definitul arhi dimpreuna cu tudor popa de la cemerita.ro. Erau la o terasa si m-am uitat vro 30 de secunde la ei, ce am observat era ca arhi vorbea mult si ceilalti 3 de la masa se cam uitau prin el. Sigur era interesant :))

3 thoughts on “M-am ajuns, is conte.

  1. CIne e arhi? Daca nu poate sa stoarca o lamaie cu buricul, inseamna ca nu-i asa bine definit. Vin si eu la parada cu Bumbu diseara. Sa ne faci cu mana :))

    • e atat de bine definit incat atunci cand se duce la mare creste nivelu apei in venetia. šŸ™‚ nu v-am ginit pe nicaieri. la cata lume a fost pe margine ma simteam ca intr-un final de etapa in turul frantei. :))

Leave a Reply

