Iote ca iar ma iau de tigani

Am ternat ieri codu lu da victor de citit si am inceput sa devin acest robert langdon al colturilor de strada, un mini sherlock holmes ce se indoapa cu gogosi si cola cu o mana iar cu cealalta isi ruleaza o tigara pe care o aprinde cu cotu ( ai citit bine, cu cotu), toate astea in mijlocul procesului de ochire a indivizilor suspecti.

Si desi l-am terminat ieri am facut niste legaturi cu ceva ce s-a intamplat vineri. Ceva misterios, suspect, curios, aproape mistic as putea spune. Si nu e vorba de Vinerea Mare in care Iisus a murit pe cruce pentru spalarea pacatelor noastre, replica de pe prompterul popilor.

E vorba de vinerea cu mare inghesuiala din supermarket. Am ajuns acolo pe la amiaz si era stup, se calcau pe capete pentru o frunza de patrunjel si o pulpa de porculean tot felu de indivizi. De la batranelul cu sapca lui comunista si pantalonii de lana la copilul rebel neinteles de parintii upper-middle class pana la tigancele cu fuste largi si multe. Multe fuste pe multe tigance. Tigani, nici unu. I-am vazut dupa ce am iesit afara, in masina, asteptandu-le pe pirande.

Na acu ce am presupus io e ca femeile s-au dus la ciordales. Cum de mi-am permis asta? Pai pentru ca umblau in stol, cate 5-6 si aveau carucioru cam gol la sfarsit, adica au cumparat mai putin decat mine care mi-am uitat portofelu acasa. Si erau multe frate, multe multe. Cel putin 20 de in tot magazinu. Io am dedus ca profita de haosul din magazinu plin de oameni si isi fac si ei plinu prin metode non-germane.

Atasez modu de practica.

Leave a Reply

