mic update

Se observa schimbarea din header, nu?

Maine e Pastele. Chiar daca maine nu o sa fim mai buni decat azi noi o sa mergem la biserica diseara si o sa ne rugam pentru binele nostru, al familiei noastre si asa, unii dintre noi chiar pentru pacea mondiala pentru ca na, e Pastele.

Io nu o sa merg la biserica, pentru ca am niste retineri, pentru ca nu imi place sa ma prefac ca nu ii observ pe aia care se uita lung la mine pe sistemul ” a venit si ala a lu X. mai umbla cu aia? “. Nu imi place nici sa-i vad pe cate unii calcandu-se in picioare doar ca sa atinga fata aia de masa sfintita la fel cum nu suport sa-mi arda idiotii haina pentru ca n-au loc de spatele meu deloc umflat.

Cred ca pot sa-I aduc la cunostinta ce simt si cred rugandu-ma aici, la mine acasa, pentru ca la o adica in fiecare e o biserica. Nu-s cel mai credincios, nu-s practicant deloc da asta nu ma face ateu. Cred in El, cred ca ia diferite forme spirituale ca sa se potriveasca fiecarui caracter, sa ajute si sa dea putere fiecaruia.

Si nu, asta nu e se intampla doar maine, ci in fiecare zi.

Al doilea subiect. Mi-a disparut cainele de acasa. 😐 Un voinic alb de 5 ani care e stapan pe o arie de 4 strazi. Caine care nu s-a pierdut nici macar o data si cu care m-am plimbat chiar si la 15 km distanta prin padure, potaie care venea din mijlocul campului singur acasa cand avea chef el. A disparut azi dimineata pe la 8. Daca nu revine pana maine pun pariu ca una din vecine l-a otravit, motiv pentru care o sa le dau foc la case in timp ce dorm.

Sunt un crestin bun, stiu.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 thoughts on “mic update

  1. The time has come to fuck’em up, daca ti-au ucis cainele. Ii hranim cu mamaliga si sticla, urasc ucigasii de caini, mai ales atunci cand nu exista nicio justificare.

    App, am citit mai devreme ceva de Zoso. Amigo, nu mai scrie nimic de el ca apare pe aici si ne suge axu’ cardan.

    • a plecat cu 12 ore inainte sa sa fie soto ca e primu :)) posibil. am schimbat descrierea blogului, care de fapt nu mai e descriere da cine tine cont? oricum asta nu e blog
      😀

  2. nu-ti face probleme, cainele tau e la femei acum. Si Ovidiu era ingrijorat ca i-a disparut cainele de acasa, nu s-a intors vreo cinci zile, iar cand s-a intors ii era stomacul lipit de spate de slab:))

      • “cainii seamana cu stapanii” tastatura ta adevarul a grait :))

        Eu am fost dimineata la 5 la biserica dupa Pasti, in Sibiu mai e cum e, in Maramures cum intri in biserica toti se intorc deodata spre tine te analizeaza din cap pana in picioare. Da pe mine ma doare la 15 m de cot, m-am obisnuit.

Leave a Reply

