Sigur sigur?!

V-am zis ca mi-am repopulat acvariul cu pesti. L-am repopulat.

Au inceput prin a fi 6, au ajuns a fi 4, doi dintre ei considerandu-i pe alti doi, intr-un moment de cumpana, hrana. Nu-s idiot, am verificat inainte daca respectivele specii se impaca si tot netu a zis ca is tovarasi maximi, mai ceva decat basescu si zoso. S-a demonstrat fix invers.

Da nu asta e duda principala, e doar un sidekick.

Cand ma dusei, si ma dusei sa trec la olt cumpar pestii am fost intampinat de o domnisorica foarte simpatica, cam cu 10 centimetri mai inalta decat umbra ei la amiaz si cu un umor gen țiriac* . I-am zis:

-Domnisorica, vreau 2 pesti d-astia, doi d-astia si doi d-aia. la care ea mirobolant zice

-Da, sigur vrei d-aia? io ma gandeam ca-s bolnavi pestii aia sau is d-aia cu prostul obicei de a face aerate (doar nu o sa faca băute pestele) si canta manele proaste noaptea la 3 iar domnisorica incerca sa ma previna.

-Da, vreau. De ce nu?  zic io increzator in talentu meu de spart petreceri proaste

-Pai is greu de prins.

–  😐 wtf?!

Nu e prima experienta care lasa de dorit cu magazinu respectiv, anu trecut tin minte ca tot peste o tanti ciudata am dat, oamenii vorbesc la telefon cu izbitele cand tu astepti la casa sa platesti, in unele acvarii gasesti pesti morti si daca iei plante ai grija sa nu te trezesti si cu niste melcisori gratis.

Zoo Mania se numeste si e in Promenada Mall. Un magazin cu pretentii mult prea mari da care nu se ridica nici macar la niste standarde minime. Io unu nu cre o sa mai calc pe acolo decat de curiozitate, is atatea saituri serioase gen nevertebrate.ro .

As vrea io sa primesc bani pe mazgaleala asta.

*lipsa

4 thoughts on “Sigur sigur?!

    • io saream in acvariu in locu ei ca sa ma priveasca pestii ca pe al lor si dupa ce le castigam atentia le ziceam ca ii scot la un suc. asta as fi facut io pentru o vanzare.
      mucosi

Leave a Reply

