codu lu da victor

M-am apucat si io, ca orice dorel, sa citesc codu lu da vinci. In engleza, normal, ca romana nu o stiu prea bine. Si e misto, imi place atat de mult incat parca as vrea sa si fie adevarat.

Mi-a aprins mintea o chestie de pe la pagina 162 unde se vorbeste de persecutia femeii de catre biserica si felu in care biserica da vina pe femeie pentru tot raul din lume si cum i-a aruncat in carca pacatul originar. Cum a ars biserica prin evul mediu zeci de femei pe rug penca ” erau vrajitoare” discreditandu-le astfel si implicit pe ele le-a facut rele si pe noi buni. De aici derivand multe alte conceptii si atitudini, de la vot la profesie.

Pai, bai biserica, daca tu dai vina pe femeie pentru tot raul din lume, penca a muscat din fructul interzis si l-a corupt pe adam, nu cumva dai vina pe ea pentru existenta crestinismului? Pentru existenta ta?!  Adica, in loc sa te bucuri ca a facut “ceva naspa” de unde a izvorat o religie care in principal promoveaza iubirea aproapelui, tu condamni?

Are logica ce zic io sau am I tripping on sugar?

3 thoughts on “codu lu da victor

  1. Mie-mi place aia cu Cain si Abel, care au fost primii fiii lui Adam si Eva, dar si-au luat neveste. Erau si ele acolo, asteptau sa fie luate. Asa, de nicaieri. Din hiperspatiu.

  2. bre, în d’stea, cu religia, nu mă bag, că pot să mi-o fur de n-am aer !
    adevărul e că femeia trebuie iubită! şi nu mă refer la iubirea aia platonică, gen “iubeşte-ţi mama!”
    nu, bre, femeia tre’ iunbită cu osârdie, din toată inima şi alte organe de le mai avem la noi, special pentru atâta iubire.
    cât despre ce crede codul lu’ Da Vinci…lectură, bre!
    aşa, şi dacă citeşti cum a bătut Steaua aseară, zici ca i-a bătut pe Real Madrid, nu pe ăia din Adunaţii Copăceni !
    pe bune, presupun că-s oarecum mai martalog decât tine, biserice vorbeşte după principiul să faci ce zice popa , nu ce face individu’ !

Leave a Reply

