de prin sfera mea de interes

– Daca Chelsea joaca cu Barcelona cum a facut-o aseara cu Benfica, Messi ar face bine sa-si antreneze plamanii, ca o sa dea un fuckload de goluri. Sper sa nu-l mai vad pe Kalou pe teren ca arunc televizoru in masina si masina pe Transfagarasean la vale si mai sper ca Torres o sa-si manance cerealele in dimineata cu meciu, poate prinde un pic de vlaga.

-Mi-am luat un flex polizor unghiular de-ti pica falca mai ceva decat la dentist. Makita frate. Japonejii stiu cum se invarte treba. Uite asa incep echiparea cu scule mult visate.

-Apropo de dentist, am frezat punctele mari de rugina de pe masina, dat cu chit, slefuit si aplicat grund. Sper sa tina o vreme.

-Apropo de rugina, azi am descoperit o gaura in ‘oala’ amortizorului dreapta fata. A sarit antifonu din interior si saramura in care am inotat iarna asta a facut o gaura asemanatoare cu alea facute de viermi in șvaițer. Ce credeati, ca gaurile alea misto is facute doar de o fermentare si maturare perfecta? Ciuciu.

-Mi-am repopulat acvariul cu pesti. Am doi corydoras atat de idioti incat i-am botezat Smiley si Grasu Celalalt.

-Dupa 2 saptamani de tratament cu amoxicilina capabila sa anihileze chiar si o infectie gen udrea, cainele meu nu mai tuseste. (+ o sticla de paxeladine)

 

 

 

 

6 thoughts on “de prin sfera mea de interes

  1. da ai facut la treaba pentru 1000 de ani ma.
    parca ziceai ca te lasi de bloguit
    iar vii acu cu tot felul de tampenii? :))

    makita alea is bune de n-ai treaba.
    stiu ca mi-am luat eu o bormasina
    mare, puternica plm
    d-aia de 35 de lei
    cu rotopercutor cu tot.
    20 de minute mi-a luat sa fac o gaura in tocul usii.
    si-a enit socra-meu cu o makita d-aia
    de in 3 minute mi-a dat 6 gauri de 7 cm in zidul de rezistenta…

    • facut pe naiba…ca am o lene in mine de numa.
      nu ma las inca, ar scapa prea usor netu.
      Da, pai eram si io in dubii, aveam de ales intre un bosch si makita si cand a auzit vanzatoru intre ce ma gandesc mi-a si aruncat japoneza in brate. :))

    • drept, bosch albastru e bun bun. io as zice ca pe val e makita si metabo, black & decker is mai mult pentru hobby, daca le arati o teava mai serioasa se caca praf de carbune

Leave a Reply

