Sunt d-al nostru, fac ce stiu mai bine

Ba, io inca-s shockat de cat de scumpe is ouale. Is cumva ale lu nastase? Ce ouale mele pun in ele? Brusc si dintr-o data gainile alea primesc masaje de la asiatice d-alea mici si bune in draci?

Da da, e bine pa cu gainile fortate sa se oua in baterii de marimea unei coli A4, vesnicul cliseu, in timp ce-l vizioneaza pe Jamie Oliver, da asta justifica preturile de 1 leu pe ou?

Observ ca pe oua codu ala panicos incepe tot cu 3, deci gainile cresc tot intr-un Birkenau. Aaaaa, ce idiot is, pe eticheta scrie ” bla bla baterii imbunatatite”. Deci nu mai is de marimea unei coli A4, au trecut la A3 si au oprit plasma cu bucatarul englezoi, genial de altfel.

Pai bai tovarasilor crescatori de dinozauri, daca tot vreti sa puneti egal intre ou si litrul de benzina scoateti in numele lui T-Rex gainile alea la aer si la iarba, ca asta face o gaina, sta la soare sa se racoreasca si râcâie florile de prin curte sau ceapa din straturi.

Vreau sa vad si io pe net webcamuri de la crescatoriile din patrie cu gainile relaxate la soare căcând oua fericite ca sa nu mi se mai stranga inima cand dau 10 lei pe 8 oua.

Si postu asta a fost inspirat de niste oua ce si-au atins cel mai nobil țel din viata lor. Cu ajutoru oamenilor astia.

8 thoughts on “Sunt d-al nostru, fac ce stiu mai bine

  1. Noi trebuie neaparat sa iesim la o berica. ID meu de mess este ovidiu_manciu, poate luam legatura asa.

    App de gaini si oo, pai la tara am niste raptori fericiti. Le rasfata bunica-mea ca pe niste printese, de mai au putin si fac alea oua in culoarea curcubeului.

    Cand “depun” au un rictus orgasmic pe cioc si cloncane extaziate, asa oua faine fac :)) Gainile alea stiu cu siguranta ca ele au fost primele si de ce au trecut strada.

  2. =)))))))si eu de o saptamana is nedumerita de ce a crescut pretul in halul asta, cand mergem la LIDL, trecem de trei ori pe langa cofragele de oua si ne tot gandim de care sa luam, mic, mediu sau mare. Mergi cu un milion de lei la cumparaturi si iti cumperi un cofrag de oua, o sare de lamaie si doua cutii de lapte. Cam atat!

    Multumim de recomandare 🙂
    te-am adaugat in lista mea de blogroll

  3. ai un umor mai fain ca orice altceva scris in blogosfera romaneasca. e a patra oara cand citim articolul si radem cu lacrimi:))
    rozi si ovi

  4. io nush ce mortii ma-sii is asa scumpe oule astea, numa ca dupa ce l-am vazut pe ovidiu cu pmleta, mi-am tras si eu o omleta d-aia cum fac eu.
    cu de toate…
    si-am umplut-o de ketchuip picant…
    pacat ca n-am bagat decat 2 oua…
    ce vremuri in care faceam omleta cu 3-4 oua, numa pt mine…

Leave a Reply

