Zeul om – Cedry2k

Ieri a fost concertu lu cedrea la sibiu, omu care dupa capu meu e cel mai bun MC din romania.  Piesele lui nu doar incanta urechea, is niste adevarate lectii de viata. Omu preda lectii ce lipsesc grav din scoli intr-un stil incredibil.

Am dat mana cu el si l-am intrebat de ce ‘Clipa schimbarii’ e ultimu lui album si omu mi-a raspuns zambind ” Ma mut la tara”.

Am cumparat albumu, am luat autograf, am dat din cap pana am lesinat, am dat din mana pana a fost nevoie de cealalta mana sa o sustina, am urlat ‘bravo cedrea’ si ‘cedry2k’ pana mi s-a uscat gatu si a meritat frate. Maxim.

Cumparati albumu sau sugeti un morcov viu, de preferat incalzit de sange si legat de un organism.

Respect Cedry2k!

PS: Carbon a fost de asemenea foarte bun la fel si omu de la platane, DJ Grigo.

2 thoughts on “Zeul om – Cedry2k

  1. Ma bucur ca exista oameni ca tine dude, fani ai unui gen muzical demn de lauda atunci cand vine din partea unor MC ca Cedry2k. Eu ascult cu placere si SDST sau Furnici Coapte.

    Din scena strainezilor, Eydea, Atmosphere (Slug is a god!), NASA, Gorillaz, Brother Ali si Aesop Rock

    • stilu furnicilor imi place da e prea condensat, sdst nu stiu decat cateva melodii, reusite e drept.
      Is de parere ca daca un om are talent si face ceva la un nivel foarte inalt merita recompensa pentru munca lui. oamenii astia is putini in muzica romaneasca, gen cedry2k, raku, deliric1, doc, butch, cheloo, ombladon, cumicu. Am platit pentru albumele fiecaruia si is mandru de asta.
      Io de afara is fan maxim Jedi Mind Tricks, Immortal Technique, Looptroop Rockers, Wu Tang, Dilated peoples si cunninglynguists

Leave a Reply

