Minte de wanna-be publicitar

Mi-a venit idee asta in timp ce caram o cutie pe strada si toata lumea se chiora la mine.

Mie imi place below the line, acolo imi place mie, in publicitatea neconventionala, aia pe care tre sa o intelegi nu reclamele la dero.

Cat de misto ar fi sa faci promovare lu un sait de comert online, sa zicem emag.ro, pe strada, prin autobuze?  Da nu cu banneru ala cu matza sau cu niste meshuri lipite de mijlocu imputit de transport in comun. Iei 20 de uameni la cere le plantezi cutii in brate, care cutii au pe ele sigla si scotch cu sigla emag. Ii arunci in statii si prin autobuze, metroaie, malluri si sa vezi acolo promovare. Le mai pui si un zambet pe buze, sa pare uber fericiti ca au cumparat de la magazinu cu pricina si pun pariu ca dupa 8 ore de plimbat prin bucuresti sau sibiu brandu o sa aiba o expunere de 5 ori mai mare decat aia pe care o castiga intr-o zi de vegetat pe un banner.

Ideea e a mea si numai a mea. daca o pune vreo agentie in practica fara sa cotizeze la mine o sa fac ca Hulk. asta in cazu in care nu a fost deja pusa in aplicare, da io nu am dat de asa vro campanie.

Zerocratu rulz

Leave a Reply

