hai cu majoratu

Femeie, uite primul paycheck. zise el aruncand ștrengărește pe masa un plic ce a pocnit destul de consistent.

Io o sa fiu ala si dup-aia o sa-mi iau muierea de brau si o sa o arunc in pat si o sa o…… Gata cu introducerea. sau abia acu incepe?! ahahaahhaha, te-ai prins?

Se facea ca era toamna lu ’08 si io urma sa fac minunata varsta ce ma lasa sa conduc, sa beau, sa merg la puscarie si sa mân masina. Pen’ca majoratu cere petrecere cu lume multa pe care in general nu o cunosti, pe buna dreptate pentru ca nu i-ai chemat, mi-am cheltuit toti banii pe o seara de destrabalare la cabana.

700 de lei castigati de mine in luna lu august spaland masini in parcare la Real. 35 de grade afara. Era o dudă de spalatorie d-aia ecologica unde spalam masina cu o carpa de “microfibre” si distilat din scuipatul a fix 32 lilieci albinosi. Proasta afacere pentru romania, a dat faliment in septembrie dupa ce am plecat io de la ea si dupa ce nimeni nu vroia sa spele masina in modu ala.

Si acu regret investitia aia in majorat. Mai bine ii bagam la păcănele, ma jur. Dupa ce ca nu am putut bea mai nimic a trebuit sa am grija de 25 de alcoolisti fomisti. Toti s-or distrat, dansat, pupat in cur numa io alergam ca o mață cu un ardei in cur ( ati facut asa ceva vro-dat? io da) ba dupa bere ba dupa haleu. Am carat 2 boxe imense*+statie, 1 calculator (calculatoarele in 2008 erau cat niste roti de camion,mai stiti nu?) 30 de kilometri ca sa ce? Ca sa se simta bine niste indivizi care nici macar nu aveau idee care e idiotu care face cinste.  Au fost banii mei, nu a comentat nimeni ce am facut cu ei da io o sa regret tot timpu. Pe sistemu ‘hai sa spargem bani aiurea’ ma faceam beat-pula intr-un striptease si vedeam io acolo distractie.

Morala?! Aia e. Nu da bani pe cacaturi si distrarea altora, bea pentru tine.

Cum a zis un filozof grec ( sau nu?!): Daca tu nu bei, cine bea?

 

*IIIIMMMMMMEEEEEENNNSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

7 thoughts on “hai cu majoratu

  1. Eu nu mi-am tinut majoratu’ in modul asta ‘clasic’ – probabil is singura – si nu-mi pare rau absolut deloc. Mi se parea de-atunci o tampenie. Cum ar veni, is mai precoce decat tine 😀

  2. bre io meam facut mai multe zile de nastere cu numere destul de tzapene de oameni invitati.
    regula de baza era simpla: acolo e alcool, amu io va fac mancare si ma imbat. Bag pula, vreti ceva va luati. Io sunt sarbatoritu deci ma duare la salam.

    au iesit toate perfect 😀

Leave a Reply

