A venit primavara

A venit pe dracu ca inca e frig, inca nu am gume de vara pe masina, inca mai am zapada in curte.

Toma ce realizez ca planu pe anu asta e posibil sa semene cu alea ce le face guvernu romaniei pentru autostrazi, adica imposibil. Adica in plm, vreau sa fac o tona de chestii gen daramat, construit, finisat, instalat, investit, muncit, bani si cam pana in iulie cand predau lucrarea de licenta e cam inghetat timpul. In plm, m-am saturat de facultatea asta de rahat plina de profesori de cacat.
Auzi, o tanti profesoara nu are suport de curs da in schimb ne pune pe noi sa predam cursu, din capu nostru si cu ajutoru lu goagal. Baselu stie, herodot si papadie. Si examenu se da din ce predam noi la curs. O sa predau mecanica lu t.vercetti si strategia lu McRae, sa vad dileala si sobolani infipti in scobitori la examen. Mezeluri pentru vaca profesoara.

 

 

 

5 thoughts on “A venit primavara

  1. e suuuper chestia cu profa!!să mor de te mint ! asta ar fi cam ca atunci când io, poliţai fiind, te opresc în trafic şi te pun să-mi dai o amendă pentru ceea ce ai greşit tu !
    haidi, buei, fii sincer, nici USA nu au metoda asta didactică !

    • Eu i-as da foc proastei in Piata Mare si as chema copiii din gimanziu sa o priveasca cum arde.

      “Asa nu copii! Vedeti tanti profesoara cum lua ea bani pentru ca statea ca o vaca si nu-si facea meseria? Ei, uitati sum sfaraie sunca pe ea acum!”

  2. eu am un prof care ne-a dat de tradus niste texte despre prezervative, prostitutate etc, desi cursul era de economie 🙂

Leave a Reply

