Noua politica google

Azi mi-am alocat 5 minute din aglomeratul program ca sa citesc noua lor politica ce intra maine pe caiac. Am ramas socat de ce scrie acolo. E ca si cum goagal devine un al treilea partener al tau. Orice, absolut orice faci, el stie.

Ce mi-a facut sa curga scuipat din gura e asta.

” We may automatically collect and store telephony log information like your phone number, calling-party number, forwarding numbers, time and date of calls, duration of calls, SMS routing information and types of calls. ”

Banuiam ca se fac toate astea da prietene…acu e prea de tot.

Ce cacat fac cu datele alea, cu ce ii ajuta, la ce le folosesc?

11 thoughts on “Noua politica google

  1. Faceau ei asta oricum , fara sa stim noi. Clar , daca nu-i SOPA, e ACTA, daca nici ACTA nu-i, gasesc ei o metoda sa ne controleze vietile. Internetul a devenit dintr-un mijloc de comunicare in masa, un mijloc de CONTROL FASCIST. Sunt dezgustat de ce se intampla si incep sa-i inteleg tot mai mult pe baietii aia care sar sus, tot mai sus, legati de 20 de kile de TNT.

    • imi dau seama ca faceau da nu inteleg cu ce ii ajuta conversatiile mele telefonice decat daca ele ajung si pe la sri+celelalte 7-8 servicii romane de informatii. poa sa ma radiografieze non stop, nu am nimic de ascuns da e de prost gust sa o tot faca. societatea asta care se vrea atat de matura si avansata isi da cu firma in cap tot mai des.

  2. Nu-i evident?
    Colecteaza toate informatiile despre tine de la nume, adresa la care locuiesti, adresa de e-mail la numaru’ de telefon si cine-stie-ce-chestii care nu figureaza in termenii aia. Bonus: iti mai asculta conversatiile telefonice, toate astea doar ca sa ti se afiseze tie rezultate mai relevante cand apesi “sărci” : )

    P.S.: http://www.programepc.ro/sterge-istoricul-google-si-youtube/ poate ai vrea sa citesti si asta…

  3. Sper ca chestia asta cu politica Google sa nu atinga cote paranoice cum a fost cu CNP-urile la recensamant. vrei sa nu iti apara cautarile? nu cauta logat.
    ce nu imi place la noua politica e ca imi acceseaza informatiile din mailurile asociate de la yahoo…

    • pun pariu ca apar si daca nu esti logat. se leaga de ip, se leaga de provider, de plm alte coduri ce le mai emaneaza windowsu ca soto is cateva stabile.
      Pe scurt: supravegheaza tot ce intra si iese din calculator+ telefon.

Leave a Reply

