Mie nu mi se rupe tot timpu

In unele situatii sufar de o boala serioasa, cunoascuta sub infinitivul “a păsa”.

Cateodata imi pasa si de mieunel si de florinel si de georgel, motiv pentru care ori dau 1 leu lu ala de cerseste pe strada, ori 5 lei la aia care aduna bani din poarta in poarta pentru diversi indivizi bolnavi ori dau cate un sms d-ala fara tva (macar atat scuteste statu, tva-ul la donatii).  Cum de o vreme si astea is mai rare pentru ca is constient ca nu in toate cazurile banii aia ajung la o cauza nobila incep sa ma fac al dracului si sa selectez mai bine cui dau bani aiurea.

In schimb, cand vine vorba de chestii pe care oricum tre sa le cumpar am un fix sa cumpar produse cat mai bastinoase, mai produse in patrie, de firme cat mai mici. Ma pis de Hochland si branza lor de cauciuc mai bine cumpar d-asta taraneasca sau daca nu d-aia de albalact/napolact/…lact.  Romanesti si bune.  De ce sa cumpar staropramen cand pot sa cumpar timisoreana?! Bine, as cumpara Bălea (sibienii stiu) da nu gasesc in magazine. Ati prins ideea.

Mi-a trebuit o presa pentru pedale si o cheie de pinioane si azi am decis sa le iau, aveam 3 optiuni in Sibiu, nu le-am luat de la magazinele alea mari de outdoor care vand geci cu 1000 lei* ci am luat de la un magazinas de cartier al unui cetatean pe la 60 de ani. Simpatic foc batranelul, i s-a aprins mufa cand m-a vazut ca am cumparat  cacaturile alea doua, chiar daca am ajuns la 30 de minute dupa ce a inchis si a baricadat aproape totu.

E bine cu globalizarea asta, e bine ca avem mall-uri si brand-uri de peste tot da si pestisorii astia mici tre sa calce apa cumva. Io incerc sa cumpar produse romanesti si sa cumpar de la magazinasele mici cat mai mult.

Cu serviciile e alta poveste, in general iei teapa de la toti romanii, de la zugravi la mecanici. Aici is autodidact.

* ba esti nebun?! ce baga aia in geaca aia de 1000 de lei? puf de pinguin in varsta de exact 116 zile?

4 thoughts on “Mie nu mi se rupe tot timpu

  1. iop dau , mereu, dar absolut mereu, bani cersetorilor. chiar imi place sa+i vad cum isi fac semn despre cat de prost pot sa fiu, ca le dau bani ! ce vrei, is gabor, am minte mai putina ?!…

  2. 1000 de lei geaca?
    unde dracu ai vazut ma atata o geaca?
    de banii aia imi iau plasma
    o fi firma sunny made in china de un copil orb , surd si fara o manutza, da e plasma de 81-82 cm bai.
    ma tine un an ca popa…
    pe cand jaca aia?
    de ploua, se uda, si te uda si pe tine.
    de bate vantul ti-e grig, ca are microfibre care se deschid, permitand trecerea auerului prin ea pentru a nu transpira s-o imputzi dupa prima zi de purtare.
    e de firma, e cu tenologie… ce stim noi, niste ignorantiii

    si eu as vrea bere azuga, dar nu gasesc.
    vad ca nici stejar nu prea mai exista.
    ma fut in albacher ca are un gust de pisat statut… (din aia sug acum)

    • da frate, o geaca d-aia mai de firma gen salomon sau columbia sare de 1000 de lei. te pisi pe ele microfibre, is mai scumpe decat o vestaantiglont. stejar gasesc aci peste tot 🙂

Leave a Reply

