Lazar, aprinde-te.

Lazar e becu meu legat (corespunzator) la modulul de idei din capu meu.  S-a aprins, frate, in timp ce ma plimbam prin billa.

Ba, prin billa, ca si prin orice magazin, is niste baiati care pazesc marfa ca nu cumva io sa ies cu un panetone d-ala de prost gust la su’brat. Na, si astia freaca buha pe acolo 8 ore. Nu au vro actiune, vulturul nu cere receptie vrabiutei si nici macar bursucul nu apeleaza cobra in vreun scop anti-furacios. Asta ori pentru ca nu se fura ( :))))) ) ori pentru ca nu is in stare sa-i gineasca.

Din moment ce aia nu fac nimic toata ziua, nu mai bine ii puneti sa faca niste cercetari? Sa observe baietii comportamentul consumatorului? Puneti-le o mapa in brate si la observat cu ei. aaaaaa, nu au pregatirea necesara? Las ca termin io facultatea in 4 luni.

PS: V-am zis ca am castigat? Da!!!!! Am castigat o carte mega-misto de la gameru oficial al sibiului. 🙂

PPS PS2: Azi am taiat o linie dubla continua. Muie ba! :))

One thought on “Lazar, aprinde-te.

  1. nene, nu te pune cu prostu’ , că are mintea odihnită! să te ferească Ăl’ de Sus de vigilenţa vreunei maimuţe din alea, care stau de pază.
    Iniţial am crezut că, la noi, la Poliţie, e obligatoriu să ai IQ-ul sub 51(cică , pân’ la numărul ista sunt cimpanzeii) , ca să te angajeze. Să crezi că “Capra cu trei iezi”(cacofonie aşa, de-a dreaq !) e vreun roman existenţial, ce combate criza existenţială a ţăranului ce-şi munceşte pământul, în faţa samsarilor de maşini, la mâna a doua, înmatriculate în Bulgaria. Nope, cică nu-i aşa !
    Am aflat că, la noi, îm Poliţie, nu-ţi trebuie IQ 51 ci Audi Q7…ori, 7 e mai mic ca 51, nu ?
    Să ştii că-n spatele oricărui fraier de ăla, de pare vigilent , de prin Billa, Kaufland ori Carrefour, chiar stă vreun nepot de general de poliţie şi nu numai, care -şi va cumpăra vreun Q 7, doar fiin’că noi nu vrem să şutim ni’ca din magazin. Am zis şi io, nu da cu parul !

Leave a Reply

