Scumpa mea

Imi amintesc acea zi de 28 decembrie de parca azi e 29. Era o zi ploioasa de iarna, asa cum numa incalzirea globala poate da. Ploua mocaneste indeajuns insa  incat sa te ude pe aici pe colo.

A fost dragoste la prima vedere, din prima clipa in care te-am vazut pe trotuarul ala am zis: Ea e!

Picaturile de ploaie parca isi incetineau anosta cadere chiar inainte sa te atinga, nu cumva sa te supere, apoi formau mărgele pe vesmantul tau verde, cum numa vinu mai reuseste in pahar. Te-am privit de la distanta pret de cateva minute, de frica sa nu fiu muscat de pitbull-ul ce statea falnic langa tine, apoi m-am apropiat pe cealalta parte si tu ai blocat cainele ce a inceput sa latre.Te-am abordat si am iesit la o plimbare. Oau, ce plimbare, aproape m-ai dat peste cap!

M-am simtit atat de bine in preajma ta incat din acea clipa, in capul meu, ti-am declarat dragoste eterna. Mi-am promis ca nu o sa te parasesc in momentele grele si o sa trecem impreuna in viteza prin viata.

3 ani au trecut de atunci, 3 ani minunati in care am avut si probleme dar am avut si bucurii. Momente in care te-am lasat la greu, iti cer scuze pentru alea, si momente in care ai clacat tu, dar totul e rezolvat acum, totul merge perfect uns.  Iti mai amintesti iarna aia cand am ramas blocati in drum catre cabana? Pffff, ce 4 ore au fost alea.  Nu cred ca o sa ma opresc vreodata din a-ti mangaia formele perfecte, sunt pur si simplu prea ispititoare.

In astia 3 ani am avansat mult, am invatat foarte multe de la tine si promit ca de acum incolo o sa am mult mai multa grija cum ma port cu tine. O sa ma controlez in situatiile problematice, nu ca pana acum cand scoateam tone de fum cu fiecare ocazie.

Iti multumesc ca existi, iti multumesc pentru rabdarea ce ai avut-o cu mine in anii astia.

La multi ani, masinuța mea. Inca 200 000 km iti doresc. 🙂

 

4 thoughts on “Scumpa mea

Leave a Reply

