Moise, despartitorul zapezilor

Io-s frate ala, iti vine sa-ti bagi degetu in nas si sa urli de dragul vietii cand te dai cu mine cu masina. Pana acu credeam ca is un om cumpatat care conduce normal da incep sa-mi dau seama ca nu ma pricep la cacaturile astea preventive si alte prostii gen conduita civica civilizata(cacatfonie voita) la volan.  La cat de sinucigas conduc ar trebui sa am numere de Alba si permis de Arges.

Distanta de siguranta un pic mai mare decat un madular sanatos, curbe luate ca linia dreapta, depasiri un pic retarde si flashuri cat cuprinde. Daca as fi inregistrat toate injuraturile scoase la volan l-as concura pe copilotu lu porcisteanu. Sunt un tantalau. Si cu toate astea, in 31920 de kilometri nu am mierlit-o nici macar o data. Nu ma laud, nu e nimic de laudat in a merge iresponsabil.

Pana acu credeam ca is responsabil. Azi, cand am luat-o la ocazie pe tanti farmacista si dansa a coborat din masina cu dintii inclestati si mana blocata pe portiera mi-am dat seama ca nu e ok deloc. Tre sa ma potolesc in plm.

Si in sfarsit am inteles sensurile giratorii. Ele se bazeaza pe principiul “Primu!”, cunoscut de toti copii mici.

“Io am ajuns primul in intersectie, fraiere, stai acolo. Staaaaai, staaaaai nu te grabi ca uite mai dau o tura. Te las sa intri cand vreau io. Pic sensu meu! ”

Sunt un amuzant in plm, pacat ca nu-s io

4 thoughts on “Moise, despartitorul zapezilor

  1. da, frate, te doare-n bibici, te tragi cu maşina şi dai emoţii muierilor! io-s în prag de depresie, că, la mine-n Vrancea, ninge ca-n poeziile lui Bacovia, salariul abia mîine de ni-l “bagă”, nevastă-mea e cam plecată( mă ameninţă că se întoarce !)… buei, nene, a nins şi am în curte atâta zăpadă cât n-au văzut trei generaţii de eschimoşi,stabiliţi în California, nah, de nici gura beciului n-o mai nimeresc…şi tu sperii cucoanele cu maşina ?! dacă ai sânje, dă-te încoa’, spre judeţul Vrancea, vino să-ţi arăt Mausoleul de la Mărăşeşti, dar numai după ce ne îmbătăm ,pe motiv de depresie…bine-nţeles, tu ai să conduci ,de la mine de-acas’ ,pân’ la mortăciunile alea ! :)îs gabor, nu-ţi ia nimenea permisul, mă jur, uite, să n-apuc să mor !!!

    • aia e , ca tre sa ma dreg sa nu le mai dau ca poate ma opresc dracu in vreun inglu curand. omule, tare naspa mi ca esti acolo in mijlocul troienilor. cum sta zapada in curte?mai are loc? daca te juri pe rosu ca ai niste vin tulburel d-ala bun, scuturat in fiecare zi de un cutremur sa mor daca nu pun mana pe lopata si pe sub sol vin pana acolo. imi bag picioarele in ea masina ca tre benzina pentru ea.
      Da netu cum de mere? Sau ti-ai luat satelit si hidrocentrala? las ca stiu io.

  2. o dăm in chat…cum vrei, io tot n-am ce face!
    cum adică “tulburel “?! nene, io-s neam de boghiţar, dacă acuma aş avea vinul tulbure mă dau ăştia afară din judeţ !!! mă rog, dacă m-ar arunca prin judeţul California sau Florida, no problem…da’, dacă iau cătare liptă stânga şi mă zvârl în Siberia, huh ?! Brrr, dilemma-dilemma, aşa că, zic io…lasă maşina şi vino la Vrancea, găsim noi un bot de vin pe care să-l bem “şi să ne râdem ” de ăia de fac pârtie…chiar ar fi cool, hm ?

    • io ma gandeam ca la cat se zdruncina Geea pe acolo dureaza cel putin triplu pana se pune drojdia jos, se pare ca tre sa mai beau, ca pedeapsa. 😀 da,da, sa se ia ungureanu de noi si noi sa ridicam paharu cu inima palpitand a patriotism cand ne mustreaza. mama lor de lopatari

Leave a Reply

