De ce exista zerocratie.wordpress.com?

Pana si io, acest atotstiutor al motivelor si persoanelor, m-am mintit pana acu.

Unicul scop al blogului este concedierea tuturor baietilor din SRI atunci cand isi vor da seama ca toate amenitarile cum ca-mi voi cumpara kalashnikov si 10 kile de gloante pe care le voi descarca in parlament nu erau deloc vrajeli.

Toti vor citi aci si vor zice ” ba, ce filme are baiatu asta in cap, sigur fute un urs de plus” . Blogu asta e ca postarea aia de pe facebook in care criminalu zice ca are de gand sa-si omoare vecinii si dupa 10 minute da like.

Asa ca dati la cat mai multa lume de veste, sa vina aci si sa-mi citeasca aberatiile cativa ani pana fac rost de metal.

Sesiunea e de vina. 😀

7 thoughts on “De ce exista zerocratie.wordpress.com?

  1. Pot sa dau si eu join? Stiu sa fac pusti artizanale 😐

    Si mai am o reteta misto pentru o bomba cu mercur pe post de schije, dar aia e pentru ocazii speciale :))

  2. Pai la vibratii intense mercurul capata proprietati interesante. Unda de soc generata de un corp exploziv inconjurat de capsule de mercur e si mai interesanta. Ma duc sa deschid, ca suna deja baietii de la SRI la usa. Brb! 🙂

Leave a Reply

